Friday, September 2, 2011

Inilah Sentimen-sentimen Mainan UMNO Yang Sudah Tidak Laku Lagi:

Sentimen Agama:

"Laporan TV3 cuba menggambarkan bahawa terdapat usaha untuk menyebarkan agama Kristian melalui kelas-kelas tuisyen, sehingga menyebabkan ahli-ahli surau membantah. Surau itu dikenali dengan nama "Surau Musyrikin" atau dalam bahasa Melayunya "Surau Kufur". Yang lebih memeranjatkan lagi ialah siasatan sebuah NGO mendapati surau berkenaan tidak wujud di kawasan itu dan mendapati pusat tuisyen itu terletak di kawasan sekitar setinggan di kawasan Jalan Klang Lama, dan hasil perbualan dengan penduduk tempatan di sana, mereka mendapati bahawa tidak ada satu surau pun wujud di kawasan itu." Ini bermakna berita itu ialah berita Palsu!!!

Sentimen Perkauman:

"DAP Anti-Melayu"

Jika benar DAP Anti-Melayu mengapa perkara ini boleh terjadi:

"Pergerakan Wanita MCA Pulau Pinang mempersoalkan kenapa kontraktor-kontraktor Cina di negeri itu tidak mendapat walaupun satu projek dari Jabatan Pengaliran dan Saliran (JPS) negeri dan sebaliknya kesemua projek diberi kepada kontraktor Melayu, Bumiputera dan India Muslim".

Ternyata DAP bukan Anti-Melayu seperti yang diwar-warkan UMNO!!!

Sentimen Institusi Raja-raja melayu:

UMNO kata PR mengkhinati Institusi Raja Di Malaysia. Anda lihat sendiri siapa sebenarnya yang mengkhianati institusi Raja:








JANGAN PERNAH TERTIPU DENGAN DAKYAH UMNO LAGI!!!

No comments: