Wednesday, August 31, 2011

GILA!!!Bila Manusia Berperangai Macam Haiwan, Anak Kembar Daripada Ibu Yang Sama Tapi Ayah Yang Berbeza!!!



Kerana tidak ingin terlalu lama menjanda, Charlotte segera bertemu kekasih barunya bernama Tommy di sebuah bar di Aalbaek. Pendekkan cerita, pasangan itu langsung akrab hingga suatu ketika keduanya tidak boleh menahan diri untuk melakukan berhubungan intim (zina).

Bekas suami Charlotte, Michael masih berharap untuk rujuk dan pada suatu ketika berhasil meluluhkan hati bekas isterinya. Mungkin kerana terhanyut kenangan romantis masa lalu, pasangan ini terlibat hubungan intim hanya dalam beza 48 jam sejak Charlotte melakukan hal yang sama dengan Tommy.(Macam binatang)

Skandal itu akhirnya terungkap juga sehingga Michael dan Tommy sama-sama menuntut penjelasan status siapa ayah kandung dari kedua anak kembar tersebut.Walaupun mereka keliru, Charlotte dan kedua lelaki tersebut belum melakukan ujian DNA hingga Marcus dan Lucas berusia 1 tahun.

Kebenaran akhirnya terungkap dan anehnya, tidak ada satupun pihak yang dikecewakan oleh hasil ujian DNA. Charlotte dan kedua lelaki ini sama-sama berhak menjadi orangtua kandung, kerana Marcus memiliki kecocokan DNA dengan Michael sedangkan Lucas mewarisi DNA Tommy.

PautanKes kembar dari 2 ayah yang berbeza seperti yang dialami Charlotte terbilang sangat aneh. kejadian ini hanya terjadi pada 1 dari 1 juta kes kelahiran bayi kembar.

sumber

N'N:Bila manusia berperangai macam binatang....

Firman Allah S.W.T:

"perempuan-perempuan yang ditalak, hendaklah mereka beriddah tiga kali suci".

(Al-Baqarah : ayat 228)

Inilah hikmahnya orang Islam yang bercerai jika bekas isteri ingin berkahwin lagi dia misti menunggu iddah. Hikmah iddah ialah membersihkah rahim bekas Isteri daripada bekas Suami.

Islam itu agama yang sempurna.

1 comment:

MOH KEMBARA said...

Salam Yob,
Takde istilah dayus dlm kamus deme!