Saturday, August 20, 2011

"Festival Snapperfest" Festival Manusia-manusia Bangang Menyeksa Kura-kura.

Festival Snapperfest

Sebuah fetival tahunan paling aneh dan paling tidak berperikemanusian disengelarakan di Ohio County, Indiana, festival gila yang bernama Festival Snapperfest ini tujuannya adalah untuk menyeksa kura-kura yang tidak berdosa sehingga anggota badan kura-kura itu terputus dan ada yang diseksa hingga mati.

Festival gila tetap dilakukankan walaupun setelah People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) mencuba untuk menghentikan festival tersebut tapi sayangnya gagal.

Festival yang digelar Sabtu 20 Ogos ini mengharuskan para peserta untuk menyeksa haiwan yang tak berdosa ini, mereka menarik ekor dan menekan haiwan itu ditanah kemudian menarik kepala mereka, banyak kura-kura yang hancur bahkan ada yang sampai mati.

Walaupun banyak bantahan mengenai festival itu namun festival itu terus berlanjutan setiap tahun.(rm)World News, Freaky Video

Berikut adalah video sifat yang tidak berperikemanusian manusia-manusia bangang itu:



N'N:Terus terang aku rasa nak muntah tengok perangai manusia macam ni...

2 comments:

Unknown said...

Salam naim,ini adalah kerja bodoh dan zalim makhluk yang tak layak di panggil manusia.Ketahuilah di akhirat nanti Allah akan bagi peluang kura-kura tu balas balik seperti apa yang dilakukan kepadanya.

Na'im Nikmat said...

Disaat itu baru dia dapat merasai azab yang dirasai kura2 itu....