Saturday, August 27, 2011

Apa Nak Jadi Dengan dunia Kita Ni: Dua Orang Lelaki Memperkosa Kambing

http://3.bp.blogspot.com/_ZPEoTv38xTI/TEByf_tpUbI/AAAAAAAAAm0/XpKkmtcQPBM/s1600/kambing.jpg
Gambar hiasan tiada kena-mengena dengan kejadian

Seorang penternak mengeluh apabila kambing miliknya telah diperkosa oleh dua orang pemuda di desanya. Insiden yang terjadi di wilayah pinggiran kota Mbucuta, Mozambique telah membuat kecoh kota tersebut.

Sebelumnya dua pemuda yang melakukan hal tersebut didapati tengah melakukan aktiviti seks dengan kambing milik penternak tersebut. Polis sendiri menangkap aksi kedua pemuda yang sepertinya sudah dipenuhi nafsu itu.

“Salah seorang pemuda ditemukan dalam keadaan telanjang dan sedang memegang kepala kambing. Sementara seorang lainnya sedang melakukan seks dengan binatang tersebut,” menurut laporan Radio Mozambique, seperti dikutip News.com.au.

Jaksa wilayah yang menangani kes unik ini, Leonides Mapasse menyatakankedua pemuda berkemungkinan besar akan menghadapi dakwaan atas tuduhan perlakuan tidak senonoh. Sementara pemilik kambing sendiri merancang untuk melayangkan tuntutan rasmi atas kes ini.

Tidak hanya itu, pemilik juga menuntut kedua pemuda tersebut membayar kerugian sekaligus melakukan tradisi pengganti pernikahan berupa “Lobolo”. Tradisi ini bererti membayar sejumlah wang atas tindakan perkosaan yang telah mereka lakukan.Hukuman yang selalu dikenakan keatas pelaku rogol manusia.(OKEZONE)

sumber

1 comment:

Hanif said...

Iskkk..nafsu serakah...tak terkawal.
Afrika ini sebenarnya seks dah terkawal..bila sek bebas berleluasa maka seorang lelaki yang mudah mendapatkan wanita akan melakukan perkara macam ni..