Friday, July 15, 2011

Lagi Sebab Kenapa Zionis Itu laknatullah: Pemuda Hendak Ke Masjid Ditembak Kemudian Ambulans Sengaja Ditunda Sehingga Pemuda Itu Meninggal!!!

PALESTIN - Ratusan Hadiri Pengkebumian Pemuda

Ratusan orang menghadiri upacara pemakaman seorang pemuda Palestin yang ditembak mati oleh pasukan Israel di Tebing Barat yang diduduki pada Rabu (13/7).

Tentara Israel membunuh Ibrahim Sarhan dalam sebuah serangan di kem pelarian El Fara dekat kota utara Nablus pada Rabu lalu.

Saksi mata mengatakan lelaki berusia 21 tahun itu dalam perjalanan ke masjid ketika dia ditembak dan tentera Israel sengaja menunda kedatangan ambulan ke tempat kejadian, sehingga menyebabkan kematian Sarhan.

Petugas Bulan Sabit Merah Adnan al-Ghunaimi mengatakanmereka memerlukan waktu sampai petugas medik diperbolehkan masuk ke lokasi kejadian, pejabat berita Ma'an melaporkan.

Ibu Sarhan, Umm Muhammad terkejut ketika ia mendengar berita dari tetangganya bahawa anaknya telah dinyatakan meninggal.

Sementara itu, pesawat tempur Israel sekali lagi mengarahkan sasaran ke daerah terowongan di Rafah di bahagian selatan Jalur Gaza Rabu malam.(fq/prtv)

sumber


N'N:Inilah perangai Zionis laknatullah....

No comments: