Tuesday, June 21, 2011

Manusia Yang Hobinya Tukar Jantina.



Seorang pemuda CharlesKane yang berasal daripada England yang juga dikenali sebagai jutawan dalam bidang hartanah .Pada asalnya dia seorang lelaki yang kemudiannya menjalani pembedahan jantina menjadi perempuan dan kerana ingin mengahwini kekasihnya ,dia menjalani pembedahan menjadi lelaki semula.Perempuan yang akan dinikahinya bernama Victoria Emms berusia 28 tahun sementara Kane berusia 50 tahun.

Dia yang sudah dua kali bercerai memutuskan melakukan pembedahan kelamin pada tahun 1987 dan dia mengubah nama menjadi Samantha Kane. Dia menghabiskan duit sebanyak100 ribu poundsterling untuk pembedahan kosmetik dan memutihkan gigi serta memastikan dirinya boleh menarik perhatian laki-laki.

Namun, setelah 7 tahun menjadi perempuan pada tahun 2004 dia merasa menyesal mengakhiri perkahwinannya yang di bina 12 tahun lalu dan menjauhi dirinya daripada anaknya. Lima tahun kemudian, Kane menghabiskan 25 ribu poundsterling untuk melakukan operasi plastik di klinik di London untuk membuatnya menjadi laki-laki semula. Organ laki-lakinya kembali dibuat yang diambil dari kulit tubuhnya meskipun tidak menjadi laki-laki tulen seperti sedia kala kerana kemaluannya tidak boleh lagi seutuh lelaki biasa.

Katanya, ketika menjadi perempuan ia tak suka hormon yang berubah, selalu moody, dan seks yang tak memuaskan.


sumber

N'N:Macam2 kerenah manusia....

No comments: