Monday, June 20, 2011

Gambar Ini Membuktikan Mengapa Yahudi Zionis Israel Di Laknat ALLAH S.W.T lihatlah Sendiri.....

Beginilah detik kanak-kanak Palestin dilanggar oleh pemandu
warga Israel..








Sumber

N'N:Yahudi Zionis Israel Laknatullah, untuk pengetahuan semua ada bezanya Yahudi Zionis Israel dengan Yahudi Ortodok (elok kita tahu supaya kita tidak Asobiyah). Tetapi tetap Yahudi itu bangsa yang hina kerana membunuh Nabi-nabi dari kaum mereka sendiri dan cuba membunuh Nabi Isa A.S.


Firman Allah S.W.T yang bermaksud:

"Dan (ingatlah wahai Muhammad) ketika Tuhanmu memberitahu: Bahawa sesungguhnya Ia akan menghantarkan kepada kaum Yahudi itu, (terus menerus) hingga hari kiamat, kaum-kaum yang akan menimpakan mereka dengan azab sengsara yang seburuk-buruknya (disebabkan kejahatan dan kekufuran mereka). Sesungguhnya Tuhanmu amat cepat azab seksa-Nya, dan sesungguhnya Dia juga Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani."
Surah Al-A'raf ayat 167

Sabda Nabi Muhammad S.A.W:

"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah orang-umat Islam berperang dengan orang-orang Yahudi (di sebuah tempat). Orang-umat Islam akan membunuh mereka beramai-ramai sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar membunuh orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'Gharqad', kerana ia adalah pokok Yahudi".
-Hadith sahih riwayat Al-Bukhari dan Muslim.

No comments: