Friday, June 10, 2011

Cinta Gila:Doktor kahwin Lari Dengan ANAK Sendiri!!!

Pada bulan Jun 2004, masyarakat tersentak dengan khabar Dr Bruce McMahan, 65 tahun, kahwin lari dengan anak perempuannya yang berusia 35 tahun. Kes ini begitu menggemparkan kerana Bruce McMahan seorang kaya raya, dia adalah President dan CEO Argent Funds. Bruce diberitakan menikahi anak kandungnya, Linda Marie Hodge McMahan Schutt dalam sebuah upacara rahsia di Westminster Abbey.

Dr Bruce McMahan dan putrinya, Linda, kahwin lari

Anda yang belum tahu mungkin hairan, bagaimana boleh terjadi ayah dan anak saling jatuh cinta. Apalagi dikhabarkan kalau anaknya sebenarnya telah berkeluarga. Linda anak Bruce Mc Mahan ini di ambil oleh keluarga angkat sejak ia lahir oleh sebuah keluarga. Bruce tidak tahu kalau dia memiliki anak perempuan.

Tanpa sengaja, tahun 1990, ia bertemu dengan anaknya, Linda yang ketika itu berusia 18 tahun. Saat itulah Bruce tahu kalau dia memiliki anak perempuan yang sudah remaja. Sejak itu mereka berhubungan, namun lama kelamaan hubungan tersebut berkembang aneh, tidak lagi seperti ayah dan anak. Keduanya saling jatuh cinta!Bruce sendiri saat itu masih berstatus suami dari isteri keempatnya.

Bruce McMahan

Tahun 1998, terjadilah hubungan sex ‘terlarang’ itu dilanjutkan ke perkahwinan pada tahun 2004. Pernikahan ini dilakukan diam-diam, kerana Bruce masih terikat pernikahan begitu pun Linda yang masih bersuami. Tapi di hadapan orang banyak, mereka tetap memainkan peranan sebagai ayah dan anak. Ini penting demi keluarga dan melindungi ‘rahsia’ mereka.

Hidup Linda yang bergelar PhD psikologi ini pun berubah total. Dia dilimpahi harta dan kemewahan. Maklum, ayahnya yang juga suaminya itu, Bruce, seorang jutawan dari Wall Street. Harta memang boleh‘menyilaukan’.
Kes ini akhirnya terbongkar, dan di bawa hingga ke pengadilan. Sidang kes ini sungguh luar biasa, sampai-sampai alat bantu sex semacam vibrator, dijadikan barang bukti. Bruce menyangkal Linda adalah anaknya, dia juga menyangkal berhubungan sex dengan Linda. Tapi hasil ujian DNA menunjukkan 99,7 persen Linda adalah anaknya. DNA Linda juga ditemukan pada vibrator itu.

sumber

1 comment:

Anonymous said...

memang gilerr...(batuvskayu)