Saturday, January 1, 2011

Adakah Ini Fatwa UMNO: Tiger Show= Halal, Bersenam= Haram???

http://1.bp.blogspot.com/_AnovcU-a9ZY/TR3xBtMD2OI/AAAAAAAAN58/MT47-YV_8X4/s1600/hadri%2B3.JPGhttp://4.bp.blogspot.com/_qyxHOFrMS4s/TR1xJssfgII/AAAAAAAACZE/HFa8s7qFUE8/s1600/Teo+Nie+Ching+05.jpg


Sila klik gambar untuk lebih jelas

Tujuan kedua-dua perbuatan ini sangat2lah berbeza. Gambar YB Teo menunjukkan beliau sedang bersenam bersama orang awam dan tujuan bersenam ialah untuk meyihatkan badan.

Manakala gambar berikutnya ialah pertunjukan ala 'Tiger Show' yang berlangsung di Marriot Hotel, Putrajaya 16 Disember lalu. Gambar pertunjukan ala 'Tiger show' ini dirakam ketika hadirin sedang leka dengan penari/model separuh lucah.Mereka bukan sahaja 'dijamu' dengan tarian dan persembahan lucah, malah lebih dari itu, mereka di'beri peluang' menjamah, memegang, memeluk dan merasa tubuh badan penari separuh bogel ini.

Apa yang sebenar ingin saya ketengahkan ialah puak2 UMNO begitu lantang mencemuh perbuatan Yb Teo yang dikatakan mencemar Institusi Masjid, tapi pada masa yang sama berdiam diri apabila melihat kemungkaran yang jelas seperti pertunjukan ala 'Tiger Show' itu.

Dan kesimpulan yang dapat dibuat ialah UMNO menghalalkan 'Tiger Show' yang bertujuan untuk menaikkan nafsu syahwat dan mengharamkan 'Bersenam' bagi tujuan menyihatkan badan...

1 comment:

cekli@abg chor said...

UTUSAN DAN LAIN-LAIN AKHBAR WHAT TO DO?
MAJLIS ITU OK KAT DEPA KOT! TUNGGULAH AZABNYA API NERAKA YANG MENANTI KEHADIRAN MEREKA-MEREKA YANG TERBABIT DENGAN MAJLIS TERSEBUT.