Monday, May 17, 2010

Saiful Akan Bertemu Sebahagian Ulama Seluruh Dunia Di Masjidil Haram Tidak lama Lagi,Untuk Membuktikan Ulama' Dunia Bersamanya..... .


Cerita ini sumbernya datang dari komen artikel ini
Yang berbunyi:

Anonymous said...

awak juga salah faham akan kenyataan sebenar yusof qardawi...saudara naim anda sebenarnya silap..insyallah pertemuan saiful dan sebahgian ulama seluruh dunia akan di buat di masjidil haram tidak lama lagi...anda kena faham saiful rakyat biasa jika nak di bandingkan pengaruh DSAI.kita tungu dan lihat..soalnya liwat atau tidak.bukan rela atau tidak.salam.

sejauh mana kesahihannya aku tak berani komen apa2 sebab si pemberi komen hanya menggunakan nama Anonymous (Tanpa Nama) seperti kelaziman blogger2 UMNGOK yang lain, tapi aku betul-betul teruja untuk mengetahui Ulama' manakah yang akan membela Saiful nanti .......

8 comments:

Anonymous said...

ulamak yang akan bertemu saifool rasanya.. ulamak2 syiah.. ataupun ketua2 agama yahudi ortodoks

Briged Akhdor LR2 said...

x sabor2 nak tau ulamak mana yg dimaksudkan ..main ckp jer tanpa fakta..kononnya nk tunjukkan juge saifool disokong olh ulama..tp bg aku knyataan nie tak bersandarkan fakta cm main serkap jarang jeer so fikir2 kan ler..

azmie said...

ni senarai ulamak tu:
1. syeikh najib altantuyi
2. syeikh muhyiddin al yasini
3. syeikh nazri al azizi
4. syeikh khairi al rembawi
...

Na'im Nikmat said...

Ni Ulama' Mazhab mana pulak nie hehehe....

kikilala said...

bukan.. salah tu ...saifool mula-mula akan jumpa pope benedict! wakakaka

Na'im Nikmat said...

Inilah perangai Saiful dok jaja cerita dubur dia kat Rakyat Malaysia pastu ada hati pulak nak jumpa Para Ulama'.....Sedarlah kalau kamu dipihak yang benar dah lama dah Para Ulama' bersama kamu wahai saiful....Kenapalah kamu memilih jalan ini....Banyaklah lagi cara halal untuk cari duit atau kemasyuran tapi dengan cara mengaibkan orang lain....Ingatlah mati wahai Saiful..Ingatlah bahawa kita akan disoal dgn setiap perbuatan yang kita lakukan.....Taubatlah....

Ni'matSyurga said...

Salam,
tuk guru awak nik aziz tak berani jumpa saiful pe cerita?sepatutnya sebagai ulama(pada awak la)dia harus berjumpa dan bertanya pd saiful,jika betul,tegakkan la,jika salah,betulkan la...bukan ke dulu guru awak nik aziz ada bagi statement anwar kena sumpah muhabalah.Pastu tetiba senyap sepi,jgn2 dah belajar jadi sesumpah:)Jangan buat2 lupa:)
Malang sungguh,peyakit sesumpah ni berjangkit kat awak dan rakan2 awak:)

KecikMata said...

Ulama PAS je yg dolak dalih demi politik semata