Tuesday, April 13, 2010

Penderitaan Rakyat Palestin Dibalas RM77 JUTA Untuk Yahudi....Syabas UBN/APCO..

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz hari ini mendedahkan di Dewan Rakyat bahawa kontrak yang dimeterai antara kerajaan dengan firma perunding perhubungan Apco Worldwide bernilai hampir RM77 juta.

Begitu besar peruntukan yang UBN sediakan untuk puak-puak Yahudi laknatullah. Tapi apakah kesalahan rakyat Kelantan sehingga hak untuk mendapatkan hanya 5% royalti keuntungan jualan minyak negeri mereka dinafikan. Adakah Yahudi laknatullah itu lebih layak diberi peruntukan berbanding rakyat Kelantan yang hanya menuntut hak mereka?

UMNO sering mencanangkan bahawa PAS mencipta noda dan dosa dengan bergabung dengan DAP. Tapi persoalan adakah DAP pernah membunuh rakyat-rakyat Palestin?Adakah DAP yang menyerang Gaza? Adakah DAP yang ingin meruntuhkan Kiblat pertama Ummat Islam yakni Masjid Al-Aqsa? Dan yang lebih penting adakah DAP yang menafikan hak-hak ummat Islam di Malaysia?

Apakah ertinya perjuangan rakyat Palestin jika Kerajaan UBN yang majoriti Pemimpinnya adalah Ummat Islam memberikan dana yang besar untuk puak-puak yang bercita-cita menghancurkan Ummat Islam dan masjid Al-Aqsa..Apakah ertinya?

Dimana suara para Mufti? Dimana suara Ulama' didalam UMNO? Dimana suara perjuang agama yang kononnya bersama UMNO untuk menegakkan Islam? Dimana mereka?

Kini UMNO bergelumang dengan najis Yahudi laknatullah,tapi mengapa mereka membisu dan terus membisu seperti syaitan bisu....

No comments: