Monday, September 7, 2009

Ketuanan Melayu The Movie.

[champiang.jpg]

Ulasan:Filem ini mengisahkan sekumpulan Melayu yang bersemangat waja menegakkan 'Ketuanan Melayu'. Berbekalkan semangat Asobiyah yang kuat mereka tidak gentar menghina kaum mahupun agama-agama lain.(Larangan!! jangan contohi kelakuan ini dirumah kerana boleh mendatangkan kemurkaan ALLAH,lebih-lebih bulan puasa ni)

Sumber Gambar:Mr kolumpo

6 comments:

Ayid said...

Teringat ucapan YB K.Sevan (DAP) "Abu Talib tak marah Kat Nabi Muhammad kerana tak memperjuangkan Bangsa Arab. Termasuklah bapa-bapa saudara Nabi yang lain-lain. Mereka marah kerana Nabi Muhamad memperjuangkan Islam. Begitu jugalah Pakatan Raayat, Komponen nya tak marah PAS menegakkan Islam. Bahkan kami sokong lagi Islam. Saya nak kata UMNO lagi teruk dari Abu Talib dan bapa-bapa sauadara Nabi muhamad yang lain"
UMNO menolak Islam dan mengambil Asobiah, kenegeriah.

Itu lah ucapan bernas beliau. YB ni non muslim seth

Kita baca Qunut Nazila banyak agar pelakon Ketuanan Melayu mendapat balasan dari Allah:

اللهم أَعِزَّ الإسلامَ و المسلمين , اللهم أَذِلََّ الشِركَ و المُشرِكِين , أللهم انْصُرْ اخوانَنَا المسلمين و المجاهدين و المُسْتَضْعَفِين , فى فلسطين و فى لُبْنَان و فى العراق وفى فيرق و فى كل مكان و فى كل زمان

abe MIE 'TERJAH' said...

komisen RM20 juta bina kuil hindhu miliki siapa?

http://pkrpsdap.blogspot.com

Unknown said...

Hebat-hebat..
memang berbeza..

Na'im Nikmat said...

MasyaALLAH dakwah PAS berjaya menarik Non-Muslim.Takbir!!!

Na'im Nikmat said...

Firman Allah dalam surah Al-Hujurat ayat 6 yang Tafsirnya: “Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.”
Khas buat komen dibawah ni..

Na'im Nikmat said...

Surah Al-Hujurat ayat 6 khas buat Abg Mie yang memberi komen....