Monday, September 28, 2009

Bagan Pinang:UMNO/BN hanya mampu menang dengan cara kotor& pengecut!!!

http://1.bp.blogspot.com/_D571AuHEqeU/R9Y483ZF-3I/AAAAAAAAASE/NllTyIYMl5M/s400/ichantu.gifhttp://www.bharian.com.my/klikkhas/kterengganu/Artikel/Berita/20090113154143/mainpixhttp://1.bp.blogspot.com/_8NvLy6aiMRg/SPNe5sqZ1mI/AAAAAAAAAQ4/LnrGZdKQrJI/s400/hishammudin_keris.jpg
UNDI HANTU,UNDI POS & ASOBIYAH

UMNO/BN sudah lama ditolak oleh rakyat Malaysia yang tidak buta mahupun tuli dengan kerosakan yang telah UMNO/BN telah lakukan.

Sebetulnya Kerajaan UMNO/BN telah lama berkubur seawal PRU ke-12 lagi. Hakikatnya UMNO/BN hanya mampu bergantung kepada undi-undi POS,pengundi-pengundi hantu serta orang Melayu Asobiyah yang ditelah dibutakan mata dan dipekakkan telinga melalui media-media kroni yang hampir setiap hari memfitnah pemimpin mahupun penyokong Pakatan Rakyat.

Hanya melalui cara kotor ini sahaja mampu UMNO/BN lakukan untuk meneruskan survival politik kotor lagi jijik mereka. Pendek kata UMNO/BN sudah ditolak sepenuhnya di Semenanjung Malaysia dan mereka hanya mampu bertahan pada PRU 12 hanya dengan ehsan undi pos,undi hantu dan undi-undi orang-orang Melayu yang di Asobiyahkan dengan media-media kroni yang memainkan isu ketuanan Melayu 24jam sehari,7 kali seminggu dan 365hari setahun tanpa henti memfitnah dan terus memfitnah tanpa jemu. Sehinggakan minda orang-orang Melayu ini menjadi tepu.

Apa lagi yang tinggal didalam UMNO melainkan pemimpin orang-orang Melayu yang rosak akhlaknya. Jika UMNO mengatakan mereka sebuah parti Islam mereka hanya melakukan pembohongan yang nyata. Jika mereka menyatakan UMNO parti yang mempertahankan orang Melayu sekali lagi mereka melakukan pembohongan yang nyata.Tiada langsung bukti bagi menyatakan mereka menegakkan Islam dan orang-orang Melayu yang ada hanyalah penipuan dan korupsi.

Rakyat Malaysia sebetulnya telah muak dengan UMNO/BN dan mereka tidak mungkin sama sekali akan menang PRK di Bagan Pinang nanti jika mereka bertanding secara 'anak jantan'dan 'jujur' yang mungkin mereka lakukan sewaktu awal-awal kemerdekaan Malaysia dahulu. Kini rakyat Malaysia sudah sebulat suara mahukan Kerajaan yang terbaik bagi mereka yakni Pakatan Rakyat. Namun begitu UMNO/BN semestinya akan terus menggunakan taktik kotor dan cara pengecut yang membolehkan mereka menang PRK di Bagan Pinang nanti untuk meneruskan kelangsungan Survival politik kotor dan jijik mereka.

Sejarah telah membuktikan UMNO/BN telah kalah 7kali berturut-turut dinegeri-negeri yang terlibat dengan PRK. Referendum rakyat yang telah membuktikan UMNO/BN telah ditolak rakyat. Walaupun wang berjuta-juta telah dihabiskan dengan rasuah dan projek2 segera namun kekuasaan ALLAH tidak mampu mereka tandingi. Sama-samalah kita sebagai pejuang-pejuang berdoa semoga taktik2 jahat mereka akan dipatahkan oleh yang Maha Esa ALLAHUAKBAR. Takbir!!!!

5 comments:

Admin said...

assalamualaikum...
saye ni blogger muda yg baru...
kalau boleh, senaraikanlah blog saye dlm senarai pautan blog saudara supaya blog saya lebih komersal......
saya tidak memaksa...
takbirr...
salam reformasi..
salam perjuangan...
salam pakatan...

demokrasi93.blogspot.com

Na'im Nikmat said...

Salam Ya Akhi Paeh&Rantong kunjungan anda dialu-alukan,teruskan memberi sokongan kepada blog ana semoga perjuangan kita akan mencapai kemenangan dengan izin ALLAH S.W.T.

Paeh ana telah linkkan blog anta dibawah kolum Bloggers Seperjuangan,diharap dapat terus berjuangan di alam maya..Takbir!!!!

Na'im Nikmat said...

Salam,Neutral Daily link blog anda telah pun dimuatkan dlm blog saya,teruskan perjuangan menyebarkan kebenaran.

Ayid said...

Naim-Nikmat. Isa akan dibuat kerabu dan cecah air asam bakar kalapia oleh UMNO. Akan dijadikan hidangan untuk UMNO dan PR. Ini dalam sejarah kut UMNO duduk semeja dengan PR

Na'im Nikmat said...

Memang manthop Ayid tiada yang manthop melainkan manthop.....