Wednesday, August 5, 2009

Mereka merelakan diri mereka diperkudakan ...



Mereka merelakan diri mereka diperkudakan oleh UMNO/BN padahal mereka telah diamanahkan dengan sebesar-besar amanah untuk menjaga kepentingan rakyat dan masyarakat.Apakah mereka lupa setiap amanah akan dipersoal di Mahkamah ALLAH S.W.T. Apakah mereka tidak sedar yang mereka turut bersubahat bersama UMNO/BN untuk menzalimi rakyat Malaysia. Sememangnya mereka sedar tapi inilah realiti akhir zaman apabila orang yang memegang amanah adalah orang yang bukan dari ahlinya. Inilah realitinya pesanan Nabi Muhammad S.A.W akan tiba fitnah diakhir zaman,apabila orang yang bercakap dan memegang amanah adalah dari kalangan orang yang fasik dan zalim.

2 comments:

Unknown said...

Patutnya diwujudkan skuad agama dalam pasukan polis macam kor agama dalam tentera.kalau tentera dah ada KAGAT polis juga perlu diwujudkan juga bahagian agama sekurang-kurangnya depa tahu dosa pahala.

Na'im Nikmat said...

Macam maner rasuah tak meningkat dikalangan polis kesedaran agama langsung tak ada.Diaorang tak sedar amanah yang diaorang pegang tu nanti akan dipersoalkan di Mahkamah ALLAH S.W.T