yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, October 25, 2015

BOLEH MENANGIS AHLI PARLIMEN PAKATAN HARAPAN BILA TENGOK GAMBAR NI..


11 comments:

Anonymous said...

Pas tak tanya sebab Tuang Presideng kata kena ada saksi yang nampak Najib bawak karung2 guni berisi RM2.6 billion ke bank dan masukkan duit berkarung2 tu dalam akaun dia. Tuang Murshidul am pulak langsung tak percaya yang Najib dapat sedekah berbillion sebab hanya orang miskin je yang terima sedekah. Pastu dia pun belum dapat "confirmation" dari sahabat2 ghaib dia tentang duit najib sebab kat alam ghaib ni diaorng tak pakai duit tapi pakai "harta karun" yang simpan kat dalam gua atau dalam tanah. So bila nak selidik pasai duit najib kat bank tu agak susah sikit sebab sahabat2 tuang murshidul am semuanya halimunan

Anonymous said...

nak menangis kenapa pulak? yang menangis ialah pengundi2 ahli parlimen pas yang suka ponteng seperti tuang presideng pas. ulamak haprak kaki ponteng sidang parlimen. bodoh punya ulamak pukimak pas pis pus PUSSY!!!!! kharghhhhhh.... tuiiiiiiiiii..........

Na'im Nikmat said...

Nak jadi penyokong mana2 Parti pun sy tak kisah tp perlukah mencarut?

Anonymous said...

tetapi tuan Naiktak nekmat .Paparan tuan tentang nak perli kepda pembnagkang itu bukankah secra mancarut juga,tulis bijak tetapi akal kat buntut.ada Najib kata Bangan kepada Pakatan harapan ? cuba kau siarkan bila najib katakan perktaan itu,ini kau saja myang tampal perktaan bangang,kau kongsilah dosa bersama orang yang menyokong pendapat kau.

Na'im Nikmat said...

Tak sangka hati tisu juga penyokong PH ni, rasanya semua tahu benda tu troll & sarkastik :-)

Anonymous said...

ko tu yang hati tisu. dalam jiwa siap ada taman bunga lagi. kalau tak nak kena maki ko jangan nak maki orang! bodoh punya penyokong ulamak pas pukimak sial!!!

Na'im Nikmat said...

tak hidup dek puji, tak mati dek keji :-)

Anonymous said...

Biasa la penyokong PH & UMNO memang suka mencarut2.. Sama jer diorng tu..

Anonymous said...

Dia org kot bergurau kutuk org tak apa org lain tak boleh.en naim tu cuma kongsi lawak satira knpa bila dia kongsi lawak yg kutuk umno org ph tak marah dia tp bila lawak kutuk ph org ph marah pulak.kongsi lawakpun tak boleh.itupun nak marah sgt.cubalah berlapang dada.terima kenyataan kuheh.

Anonymous said...

pemimpin ko pun suka maki orang jugak. harap sserban melilit atas kepala tapi hati busuk mengalahkan bangkai. tuiiiiii

Anonymous said...

TP penyokong PH dari pemimpin hingga macai penjilat DAP semua suka maki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)