Friday, September 18, 2015

INI YANG MEREKA BUAT LEPAS MENJERIT HIDUP MELAYU (GAMBAR TERLAMPAU)


6 comments:

nick said...

Perkara ni tak menghairankan sangat orang2 melayu yang dah meluat dengan UMNO. Iye lah, bukan ke yang dok jadi rakan kongsi dan jadi tukang uruskan permit dan kelulusan membuka pusat perjudian terbesar di Asia tenggara kat Genting tu pun pemimpin UMNO, Datuk kepada PM kita pulak tu. Yang bagi lesen, lulus permit perjudian dan kilang2 arak ni UMNO sebab kebanyakkan pemimpin mereka ada share dalam syarikat2 tu. So jika orang2 UMNO terlibat dalam arak dan judi, no big deal. Melayu duduk bawah tempurung je yang sangka melayu UMNO ni pejuang bangsa dan agama algi alim orang2nya. Perkara yang boleh menjadi satu kepelikkan dan kehairanan adalah orang2 besar UMNO dan macai2 mereka tetiba menjadi pengunjung tetap masjid dan majlis2 ilmu agama. Tapi so far, benda tu belum berlaku lagi. Kalau ada pun setakat nak dapat jawatan ajk masjid tapi tak ada datang jemaah kecuali sedikit aje.

Nick.
Cape Tiger.

mansor said...

jenis ni nak jaga agama dan negara....hidup Najib pemimpin mereka ni....kikikikikikik

Anonymous said...

Rosmah berjalan membeli cincin,
Cincin dibeli di luar negeri,
kalau tuan otak tak pandai,
Najib boleh memberi degree.

Membeli undi guna pensiswazahan,
Duit yuran ada yang gomen bayar,
Apakan daya otak tak pandai,
Beramai ramai berjumpa lecturer.

Beramai ramai jumpa lecturer ,
konon banyak kerja tidak terhingga,
walhal dah tua tak sedar diri,
Assignment bodoh pun nak upah orang.

Anonymous said...

gambar ini kat Sabah. Sabah sangat unik dengan kehidupan pelbagai kaum dan etnik dan pelbagai anutan ugama dan ada yang langsung tiada ugama. so, jangan hina orang Sabah. bukan islam minum arak yang islam pun boleh duduk sembang satu meja di Sabah. JANGAN HINA SABAH SARAWAK!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Pemimpin ngan ahli sama je..pastu menang bagi anak2 makan..pemimpin x boleh jadi teladan,ahli xtau nak mencontohi sesiapa..last mengadu kat DA MA CAI...agaknya amoi kaunter tu pakai baju kuning puas kutuk nape x join baju kuning je yg dlabel boneka DAP..

Anonymous said...

Ada yg kata ini gambar dr tempat lain hari hati admin jgn jd penyebar berita fitnah.kalau betul tak apa la.