yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, August 15, 2014

PAS PERLU TUTUP MULUT DAN LIHATLAH BAHAWA SELURUH RAKYAT SELANGOR BERSAMA DR. WAN AZIZAH DAN SUAMINYA (GAMBAR)


5 comments:

Anonymous said...

Tak nampak ke ,tu bukan kerusi kosong ,tapi geng hantu kipas yg akan datang

Anonymous said...

ajijah dah tak laku...

Anonymous said...

TSKI betul dan tidak bohong bila mengadap DYMM bahawa dia ada sokongan majority atas representasi PAS (dan UMNO). Atas sebab itu, betullah DYMM titah TSKI masih boleh terus jadi MB. PASlah yang perlu jawab kenapa kata sokong TSKI kemudiannya dua ahlinya belot. Inilah massalah bila masih nak ikut telunjuk punaisihat dari penasihat. Jika Pakatan ada majority, tunggulah sessi DUN bulan November untuk undi tidak percaya. Nak kelam kabutkan rakyat apa hal??? Masaalah dalaman PKR dan PAS bukan hal yang DYMM patut campur.

Anonymous said...

dua ekor yg belot tu bukan masalah PAS. tu makhluq yg ada penyakit neurotik dan psychotic. tu bakal ahli PKR... pemuja Anwar

Anonymous said...

sebelum ni kami percaya cakap-cakap orang-orang PKR dan DAP (sebelum terpaculnya parti PABM) tapi bila semakin hari semakin terserlah sikap buruk sebenar diorang bertambah pula bila dengan tertubuhnya parti madey + muhyiddin kami mula membuat penilaian semula. Nampaknya DAP terbukti menipu dalam bab CEC nya dan lain-lain penipuan mereka bakal di korek lagi, PKR pun dah semakin bercelaru dan lain yang dicakap lain pulak yang dibuat, PABM pulak memang tak pernah berseri warna bunganya (nak bagi nama apa bunga tu pun tak tahu). Macam mana kami nak percaya ahli-ahli politik yang macam ni. maaf PAN tak pernah singgah dihati kami, dan kami tak nak beri sebarang komen tentang PAN sebab PAN pun dah macam buih kat laut yang tak memberikan apa-apa kesan pun samada dalam perkara-perka yang berkaitan dengan pembangunan masyarakat mahupun pembangunan mental

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)