yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, July 27, 2014

PROJEK CANTAS TSKI BERPUNCA DRPD SIKAP TSKI YANG AMANAH DENGAN DUIT RAKYAT? (GAMBAR)


Eloklah isi borang UMNO secepat mungkin...Sebab UMNO mmg pakar perabis duit rakyat...

11 comments:

Anonymous said...

program parti guna duit parti la PKR bodoh.. PAS perintah negeri pun xpernah guna duit negeri untuk program parti..bodoh ke ape PKR ni..isi borang umno la

Anonymous said...

Betul!!!!
Ya Allah, selamatkan dan bantulah permudahkan urusan TSKI...

Tahniah TSKI...
Beliau telah menambahkan celik rakyat pada kenyataan ssebenar...

Anonymous said...

sy tinggal digombak. dulu hari2 ada org sapu depan rumah, jalan. skrg tak ada. dulu sampah hari2 dipungut, skrg 3x seminggu. sampah2 kkdg dah berulat2. sbb sabtu, ahad cuti.
kalau niat berjimat semata2 nak sekat pembangunan dinegeri Selangor supaya rakyat menyampah dgn pr. ingatlah niat itulah nanti akan menentukan nasib Khalid diakhirat nanti.
kalau krn dia dpt diskaun juta2 dr bank umno yg BAN ISLAM dulu tu, mk dia buat perjanjian berat sebelah dgn pusat dlm pengstrukturan air Selangor, dia jwblah nanti. Sila baca jawapan sdr Rafizi Ramli dlm blognya berkaitan isu ini.
kalau krn diskaun juta2 itu juga dia luluskan projek Langat 2 n kidex kpd umno, maka jwblah nanti dimahkamah yg tiada fitnah dan tipu daya dlm pengadilannya.
dlm hal ini, Khalid telah bertindak sendirian tanpa bermesyuarat dgn exco terlebih dahulu.
jgn lupa, bhw Deepak si hindu tu pun dpt diskaun juta2 dr bank rakyat yg diperintah umno.

Anonymous said...

ada otak mau pakai...

bukan bg duit seketul2 ini macam la macha...

kasi kerja la macha... mcm PAS buat la macha...kasi Tanah kasi balak kasi lombong..pas JV la konon tapi jual pada cina la macha...3/4 masuk poket, 1/4 bg orang kampong la macha... macha tau ka...setiap projek ada sumbangan pd parti la macha... itu la macam la macha..

macha ingat gi atm kuar duit kasi orang parti ka? aiyayaya macha...macha sudah ada ic ka?

skang si kolid bg pada macai umno la... itu lurus tak bertempat la macha... aiyoyoyo....

XUMNO said...

Kebanyakan ahli2 PKR adalah orang umno yang tak puas hati sebab mereka dianaktirikan daripada projek2 dan jawatan oleh PM dan kroni2nya. Jadi dalam benak mereka bila menang dan dapat memeritah maka mereka wajib diberikan kemewahan sama seperti umno. Apabila hasrat dan nafsu serakah tidak dimakbulkan mereka mulalah membenci dan memusuhi Khalid. Inilah sebenarnya kenapa mereka beriya2 hendak menggantikan Khalid supaya hasrat mereka tercapai. Itu sebab Pas tak sokong.

hazri abdullah said...

macam lah cerdik benar kalian yg di atas tu....bukannya semua duit kerajaan tak boleh disalurkan sikit pada parti...ada bahagian-bahagian yg boleh diberikan untuk program-program bersama rakyat oleh parti dgn kelulusan ketua negeri@MB. kalu dulu Umno celaka siap boleh gunakan duit zakat lagi utk program lahanat mereka...kanapa ko org berdua tak kritik?!

Anonymous said...

TGHH tolong berhenti mensabotaj rakan-rakan PR. Cukuplah dengan apa yang telah dibuat sebelum ini, jangan bersikap seperti orang munafiq. Kami sayangkan Selangor.

Anonymous said...

Bukan guna duit negeri... tapi salurkanlah duit negeri kepada kontraktor2 PR supaya dpt membantu parti. Ini bila nak cari petugas praya pun susah sbb tak ada duit.

Anonymous said...

TSKI ke.. Wan Azizah ke... Azmin ke... Khalid Samad ke... Mat Sabu ke... (jgn Hassan Ali sudah)...
Kalau jadi MB dari 2008, pasti menghasilkan Negeri yang maju dan mementingkan Rakyat.
Memang la TSKI nampak Bagus, sebab orang bandingkan dia dgn Khir Toyo... mcm langit dan bumi.

Anonymous said...

Fikiran harus kreatif utk urus politik negeri. Mesti ada pengorbanan.
Tukar MB akan selamatkan Selangor. Jgn jadi Terengganu, Kedah dan Perak yang tak berniat tukar MB.

Anonymous said...

Samalah tu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)