yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Sunday, July 20, 2014

AKU ADA RAMAI KAWAN CINA TAPI TAK ADA YANG BANGANG MACAM NI (GAMBAR)

12 comments:

3 stripe said...

Berwaspada wahai rakyat ISLAM Malaysia!BAYANGKAN sekiranya JUTAAN orang CINA Malaysia berfikiran mcm
CINA CELAKA ni? Let put this fucking
bitch in a sack!

Anonymous said...

Inilah pencerahan UMNO dalam pendidikan dan pendekatan dalam ahklak bilamana tiada penerangan bab sesuatu agam itu sentiasa disekat bahkan penerangan bab agama islam pada bukan islam sentiasa disekat .

Anonymous said...

Salam, hati-hati dengan post yang semacam ini yang sebenarnya ingin -

a ] memancing kemarahan orang Islam

b ] membakar rasa perkauman.

Malahan, tidak mustahil individu yang bertanggungjawab bukan Cina pun. Malahan, dia mungkin bukan rakyat Malaysia pun.

Jangan terburu-buru mengikut perasaan apabila menjawab tuduhan-tuduhan atau kata-kata kesat individu ini.

Jika tidak boleh menjawab dengan hikmah dan sabar, maka janganlah jawab.

Jawaban yang kasar, kesat, menghina, menggugut adalah umpama memberikan individu ini peluru untuk dia menembak kita semula.

Jadi awas - jangan termakan provokasi.

Anonymous said...

http://greenboc.blogspot.sg/2014/07/wanita-lapor-polis-terhadap-akaun-fb.html

Anonymous said...

Geng ibrahim ali molek @ presiden isma nih..buat spare part nombor dua..mudoh dapat anak pan asian macam sofea jane..

Anonymous said...

nak kono sula cinno ni

aaa reyl said...

Kasi kuarkan dia dr bumi. Msia, dasar pndtg xtahu diuntung

3 stripe said...

Why admin? tak siar komen aku. Cina
celaka ni terang2 menghina islam.

Anonymous said...

Sedara punya tajuk kat atas tu seolah2 mcm sedara plak yg akan dipersalahkan sebab cina kat atas tu punye statement hehe,rilex la..sedara melompat cepat sgt sedangkan org cina wat x peduli sgt hal2 mcm ni sedara,dorang x susah hati sangat untuk cepat2 melompat jawab balik hal2 mcm ni..dorang kuat cari duit ini sume cite remeh bg dorang..duit baru isu besar bg mereka..sedara jgn karam didaratan..org xkan marah sedara pun org akan marah org cina kat atas tu je..

Anonymous said...

Sambungan....seolah2
..jgn risau cina lain x jahat cina ni sorang je jahat..hehe...saya pecaya ape sedara nak sampaikan tu cuma saya kesian tengok sedara yg karam kat daratan sbb sedara ialah sedara saya sesama muslim juga...

Anonymous said...

Salam, hati-hati dengan post yang semacam ini yang sebenarnya ingin -

a ] memancing kemarahan orang Islam

b ] membakar rasa perkauman.

Malahan, tidak mustahil individu yang bertanggungjawab bukan Cina pun. Malahan, dia mungkin bukan rakyat Malaysia pun.

Jangan terburu-buru mengikut perasaan apabila menjawab tuduhan-tuduhan atau kata-kata kesat individu ini.

Jika tidak boleh menjawab dengan hikmah dan sabar, maka janganlah jawab.

Jawaban yang kasar, kesat, menghina, menggugut adalah umpama memberikan individu ini peluru untuk dia menembak kita semula.

Jadi awas - jangan termakan provokasi.

Anonymous said...

rocky de Erectilla Hardo el Squirto says: ini BUKAN bangang ni bro, ini MENGHENA!!! fuki mak anak cina nih. Tolong bagi butiran anak cina ni bro (macam lu worang sume cepat2 bagi butiran CDM 25 tuh). Fuki sial.. tengkiu bro pasal dedah fuki busuk nih.. kalo jumpa banyak2 lagi, tolong dedah ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)