yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Thursday, December 26, 2013

INILAH MACAI UMNO/BN YANG SEJATI (GAMBAR)


SUMBER: KING JASON

2 comments:

Anonymous said...

Yg tulis ni tak silap aku THINK TANK NAJIBUR.Nak buat Provok le tu.tak pun Anjing Umngok.Rakyat Malaysia yg tengah Sengsara tak kan tulis macam tu.Percaya lah Banner2 yg mengajak Rakyat mengulingkan Kera jaan adalah ProvoKASi Tink Tank diaorang.Anjing Polis pun dikerah mcm LEMBU kununnye nak menghalang ancaman yg DIAORANG REKA SENDIRI.

Anonymous said...

Tak tak gua rasa mamat ni dah masuk air....atau dulu masa sekolah mesti kuat ponteng....klu pandai pun mesti otaknya masih dungu. Tak pun hidup atas belas ehsan makbapak,pakmetua ,bini atau kapur duit raya anak sendri.
mungkin mamat ni hidup koje menipu orang bgi anakbini makan....MEMANG HARAM...HARAM JADAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)