yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, November 25, 2013

MANUSIA INI TAK BOLEH BEZAKAN KERAJAAN DENGAN PARTI POLITIK (GAMBAR)


lepas ni kita yang sokong PR tak payahlah dikutip cukai oleh kerajaan...

5 comments:

rantai said...

ini ahli umno dari cawangan ulu sarawak ni .... tak pernah bersekolah atau kalau sekolah pun sampai darjah 5 je ... membodek cukup pandai nih ... dia kata ramai ahli umno yang cerdik-cerdik tapi dia tak sedar yang dia sendiri tu ahli umno yang bodo .....!!!!

abuamir said...

Pemimpin lembu disokong oleh lembu-lembu juga.

Pencacai umno = lembu-lembu.

Anonymous said...

Orang nie dah mula rasa sebenarnya ramai yang x der kerje sekarang.....Terutama anak orang amano kot...Menteri dorang kata kerja kosong banyak. Kesiannn...sokong ler lagi parti kawan syaitan tue...

Anonymous said...

Mcm taik bengong

Anonymous said...

Orang UMNO memang spesis bengong, nak harap sijil sukar dapat kerja dgn kerajaan. Sebab tu dia cadangkan begitu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)