yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, October 5, 2013

KUAT BETUL MENTERI KITA MAIN SANDIWARA (GAMBAR)


Mula2 : "kerajaan x menaja konsert kpop ni. Ianya ditaja oleh swasta" berapa jumlah penajaan? "Itu adalah maklumat sulit antara kerajaan dan syarikat swasta tersebut."

Lepas kantoi : "mmg kerajaan membayar RM1.6 juta utk konsert kpop ni tapi itu pun selepas syarikat swasta itew menarik diri."

Lepas tu pulak : "jabatan audit minum air ketum, culas, x telus. Belanja kerajaan je dia ambik kira tapi 'sumbangan' yg masuk ibarat buih yg mencurah2 tu x dicatatkan pulak! X adil tawww.."

Alih2 : "kerajaan x membazir anjur kpop ni. Drpd bagi subsidi minyak kat rakyat, baik bagi duit kat org korea. Rakyat kita dah dpt pengisian rohani melalui kpop tu cukup la..."

Menteri2 Umno ini mmg bangang. Yg dok sokong dan undi depa ni berlipat kali ganda bangang.

7 comments:

Anonymous said...

inilah menteri outar belit

Anonymous said...

Kan Mahathir dah cakap....Dalam UMNO dah tak ada orang orang pandai lagi...yang ada semuanya bangang-bangang....!

Anonymous said...

Sy meluat sangat kalau dengar ada orang yg tergilakan artis korea ni..bagus lagi korang sokong Dato M Daud Kilau tu..saya nak ingatkan orang2 yg gila melampau dengan artis korea ingat ye apa hukum gilakan artis...retis korea org kafir pula tu...elok lagi korang sanjung nabi kita...sy ada kuiz untuk penggila artis korea yg bragama islam sahaja, nabi Muhammad saw lahir dalam tahun apa...haa itu pun tak tau bagus korang mula baca buku sejarah tentang nabi..

Anonymous said...

Aik takkan tak tau lagi?....mcm tu lah permainan orang2 munafik!!!

Anonymous said...

Pengundi2 bangang dapat menteri bangang berbuih

rantai said...

yang terima bulat-bulat apa yang menteri bodoh-bodoh tu cakap lagilah bangangnya ... siap tepuk tangan tu ... gembira dan bangga kena tipu ...!!!!

Anonymous said...

Maklumat yang saya dapat melaporkan Yahudi telah memindahkan ops maksiatnya melalui muzik ke Korea. Patut akhir-akhir ni muzik dan hiburan dari Korea mendapat tempat di hati puak-puak munafikun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)