yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, November 26, 2012

PUNCA KEKALAHAN HARIMAU MALAYA TELAH DIKENAL PASTI? (GAMBAR)


Mereka terima nasihat daripada orang yang salah?

2 comments:

Anonymous said...

patutnya tutup aje fAM tu.Habiskan duit rakyat aje

otaklunyai said...

Iyyalah... mengabihkan duit rakyat saja ... ramai yg sedar yg mutu bolasepak kita ni takkan meningkat selagi kepimpinan lama yg macam tunggul di EF-EA-EM tu tak ditukar... sebab bila tegur je merajuk kecik hati, durhaka dan macam2 lagi (terutama dari penjilat2 tegar-lebih sudu dari kuah)... kalau dah salah tu terimalah teguran... jawatan tu memegang tanggungjawab kepada rakyat dan negara... bukan bapak ko yg punya. jadi bawak2 lah bersadar diri... kalau tak boleh terima teguran... nyah kau dari situ, bagi orang lain yg lebih berwawasan dan lebih muda, dan lebih bagus... kalau ko duduk betelor kat situ bertahun2 dan mutu bolasepak semakin jatuh, letal je jawatan. Maknanya kepimpinan ko tak bagus... berundurlah demi negara dan rakyat... kesian kat Rajagopal.. kalau cam ni, ambiklah jurulatih mana pun takkan boleh, buat letih jer dan mengabihkan wang rakyat je... yg untung hanyalah penjilat, pembodek, kroni2 yang makan komisen kontrek... udah2 le tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)