yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, July 16, 2012

AKHIRNYA FATWA UNTUK ROSMAH SUPAYA TIDAK PERLU BERTUDUNG KELUAR (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/391225_461330040544653_179270541_n.jpg

Kebanggaan UMNO?

10 comments:

Anonymous said...

Mangkuk ni mesti xpnh bljr agama..
kafir pn tk ckp mcm 2
...kecik2 xnk bljr..dh besar jadi lembu
..bodo piang..tutup aurat tu wajib la lembu bodo..aku ulang wajib bg umat islam..ulang lagi..wajib..mesti lembu ni xtau makna wajib..ntt g tgk kamus dewan tau...

Anonymous said...

Tugas manusia adalah tegur kepadaperkara yg salah..jgn sampai tiada org mcgh kemungkaran..nnt semua terima bala dr tuhan..jgn sampai jd mcm acheh.

jebat_berani said...

Nak buat macam mana..kalau ustaz ustazah bertauliah dalam umno pon tak berani nak tegur..apa lagi pencacai umno...harta dan pangkat telah membuatkan mereka lupa akan tanggungjawab yang diamanahkan Allah...Sahabat,ana mohon kebenaran untuk guna gambar ini di blog ana...

IbnAbdHalim said...

Masalahnya kalau orang di luar UMNO tegur tak akan berkesan. Sayangnya para ulambak dalam UMNOpun tak berani tegur. Kalau para mufti jauh sekali. Aku ingat si Rosmah ni tak tahulah. Masa kecil-kecil dulu hanya belajar simpan duit ajer kerana nak beli cincin RM24 juta tu. Pas2 dia belajar camna nak tackle Najib supaya dapat hidup mewah. Setelah dapat bini dia terus berlagak dan bergaya dengan perhiasan dan beg2 Birkinnya. Kesian, tak empat nak belajar agama.

Anonymous said...

cepat-cepatlah minta ampun dari Allah Taala...cepat-cepat lah belajar agama pada orang alim yang jujur dan ikhlas kepada Islam.Berdosa besar menghalalkan yang diharamkan Allah.Kita hamba Allah , mengapa kita nak jadi angkuj dan sombong dengan Allah.Maaf lah dunia akhirat kalau terkasar.

Anonymous said...

Kalau dah jahil tu jangan la buat sebarang kenyataan...ini akan menampakkan kejahilan dan kebodohan anda...lebih baik diam...

Anonymous said...

Maaf,sedikit teguran, terjemahan hadith wasiat tu kurang tepat, sila rujuk versi bahasa Arab.

Anonymous said...

Salam Saudara, sedikit teguran, terjemahan hadith wasiat tu kurang tepat, sila rujuk versi bahasa Arab.
"...Sunnata Rasulihi= Sunnah RasulNya bukan Sunnah Ku (sbb dlm bhs Arab ini akan jadi "Sunnati"

Captain said...

salam ya akhi....mohon ambil gambaq ini...jazakallah.

Anonymous said...

hehe.. adoiii.. yg salah tetap salah. takde yg betul. Islam tak halal kan cara wlupun niat tu baik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)