Friday, July 8, 2011

Percayalah Bahawa Kita Sekarang Berada Di Akhir Zaman Dan Inilah Buktinya...

kokurikulum pelajaran gay dan lesbian akan diajar di sekolah2:



SACRAMENTO - Dewan legislatif di Californa, Amerika Syarikat (AS), mengajukan rancangan undang-undang (RUU) kepada gabernor untuk memasukkan kurikulum pelajaran gay dan lesbian.

RUU tersebut disepakati bahawa kaum lesbian, gay, biseksual dan transgender dikategorikan sebagai orang yang memiliki kekurangan sehingga harus dimasukkan ke dalam mata pelajaran. Nantinya tidak diperkenankan materi yang diberikan memberikan gambaran negatif mengenai kaum gay.

Anggota parlimen Tom Ammiano dari parti Demokrat mengatakan bahawa RUU tersebut nantinya diperlukan kerana banyaknya para siswa yang memiliki perilaku seks menyimpang selalu jadi bahan ejekan. Sementara anggota dari parti Republik ini mengatakan bahawa RUU tersebut tidak bertujuan dan hanya membuat kekhuaatiran bahwa anak-anak harus menerima homoseksual.

Kini RUU tersebut telah diserahkan kepada Gubernur Jerry Brown, yang masih belum diketahui apakah akan menyetujuinya atau tidak.

Seperti dilaporkan Associated Press, Rabu (6/7/2011), bekas gabernor California sebelum ini iaitu aktor terkenal Arnold Schwarzenegger,juga pernah mengajukan RUU yang sama pada 2006.

sumber

N'N:Percayalah kita sekarang berada di akhir zaman.....

No comments: