Monday, June 13, 2011

Ini Caranya Untuk Segerakan PRU13.

SEBARKAN - Attention untuk semua bloggers & facebookers.

Dari sumber yang dipercayai memaklumkan, salah sebuah konsultant telah mendapat kontrak bagi tugasan untuk mendapatkan survey kepada Najib bagi menentukan tarikh PRU-13 dan kontrak itu telah diberikan kepada Metrix Research ( www.metrix.com).



Setiap responden yang dihubungi melalui telefon akan ditanya pelbagai soalan berupa kajian.

Okay part ini yang paling penting, jadi dengar elok2, sebab jawapan korang yang akan menentukan bila PRU-13. Jadi kalau betul korang nak PRU-13 disegerakan, inilah tipsnya:

Bila diaorang tanya apa2 mengenai Kerajaan BN..Korang jawab saja kerajaan BN nie bagus..tip top..mantoppp..meletop...1st class, atau apa saja yang sebutan yang boleh merujuk betapa terbilangnya BN memerintah(Tak over sangat ker he3).

Pasal apa? Jika kajian itu memerlukan sampel 10% dari jumlah yang layak mengundi..itu sudah kira hebat..untuk kita bagi BN syok sendiri. Jangan bagi jawapan yang negatif. Jangan kutuk BN. Jangan kutuk UMNO. Jawapan hendaklah 100% positif.

Semua jawapan yang diberikan oleh sampel kajian akan digunapakai bagi Najib menentukan tarikh pilihanraya Umum ke 13. Itu pasal aku nak semua yang dihubungi oleh reseacher Metrix perlu bijak dan pintar. Konsultant ini perlukan semua maklumat. Dan maklumat itu sangat diperlukan oleh Najib. UMNO/BN kan ker dah nak lingkup..alang-alang , kita lingkupkan cepat..melalui undi pada PRU13. Lagi bagus jawapan yang sampel bagi, dan lagi kuat sengih bos Metrix..maka akan lebih cepat PRU13 akan Najib umum tarikh. Masa tu..kita bungkus UMNO/BN kaw-kaw.


Sumber:radens albanjari

No comments: