Saturday, November 6, 2010

Video penuh 'ustaz' Umno menfitnah, memakihamun, menyesat dan mengkafirkan Tok Guru Nik Aziz

Kerana tindakan seorang pemimpin UMNO (digelar 'ustaz' oleh penyokong Umno) yg tidak tahu adab sebagai tetamu, serta memaki hamun Tok Guru Nik Aziz baru-baru ini, salah seorang blogger pro-Umno telah segera mencari dan menemubual 'ustaz' Umno ini bagi mendapatkan penjelasan beliau mengenai apa yang terjadi...

Mungkin niat blogger Umno dan 'ustaz' Umno ini adalah untuk men'cover' balik tindakan beliau menyergah dan memakihamun Tok Guru, seterusnya dapat membersihkan balik nama Umno yg turut dikaitkan dengan kebiadapan ini, disamping mempunyai niat memalukan dan mengaibkan Tok Guru dengan menghasilkan video2 ini..

Namun, dengan video ini juga mendedahkan kepada kita siapakah pemimpin/'ustaz' Umno ini..ternyata beliau adalah seorang pemimpin fanatik Umno..tujuan akhir beliau adalah supaya PAS dibubarkan, dan perlu sama2 menyokong Umno dan kepimpinan BN yg ada pada hari ini, tidak lebih dari itu..

4 video di bawah akan mendedahkan siapa pemimpin tegar Umno ini, yang bukan sahaja menyesatkan seluruh penyokong PAS dan mereka yg menadah kitab dengan Tok Guru, malah mendoakan supaya 'bala' menimpa ke atas Tok Guru..

Sebelum itu, untuk makluman, penulis ada mengulas isu ini, boleh baca pada link di sebelah, "Kafirkan Tok Guru Nik Aziz: Penulis jawab Mohd Nor Deris"..penulis masih menunggu jawapan balas Nor Deris dan penyokongnya...wallahua'lam....

Oleh: Pria Malaya

Saksikan Ulasan Bangang Ustaz UMNGOK ini..................

Video 1



Video 2



Video 3



Video 4

No comments: