Friday, April 2, 2010

Bangsa Paling Pengecut Dan Bacul Dalam Sejarah Dunia ......

[israel+pengecut.jpg]

Bangsa Paling Pengecut Dalam Sejarah Dunia Itulah Yahudi Laknatullah...Kerana takut dengan balingan batu kanak-kanak Palestin tentera Yahudi Laknatullah ini mengikat kanak-kanak Palestin(gambar) yang baru berusia 13tahun ini dikereta mereka sebagai perisai manusia..Perbuatan bacul lagi keji oleh bangsa yang hina dan keji itulah Yahudi laknatullah!!!!

Tapi Di Perak pun ada pihak yang Pengecut & Bacul

Sekitar bangunan Dewan Negeri Perak kembali jadi "Zon Perang "Sidang Dun Perak pentas politik bacul Umno dan BN

Ternyata segala jangkaan awal dari kami adalah tepat dimana kawalan ketat akan dilakukan selama sidang akan berlangsung untuk kali. Walaupun beberapa kali dijanjikan oleh pihak Bn saya sudah tidak percaya lagi.

Saksikan lima keping gambar yang saya ambil dalam perjalan ke sini sekitar jam 7.45 minit tadi, siapakah mereka kalau bukan pihak keselamatan yang diarahkan bertugas disekitar Bangunan SUK yang menempatkan Dewan Negeri Perak.

banyak Juga yang berpakaian biasa dan menyamar sehingga ada yang duduk dikedai kopi di bawah Wisma DAP tempat kami berkumpul.












Sidang Dun Perak pentas politik bacul Umno dan BN

Setiap kali berlangsungnya Sidang Dun Perak, satu tempat berkumpulnya pembuat dasar yang dipilih oleh rakyat, pasti akan berlakunya permainan politik bacul oleh Umno dan BN.

Walaupun kuasa memerintah mereka di negeri Perak telah dianggap sah (oleh mahkamah, bukannya rakyat), namun mereka masih ketakutan dikejar oleh bayang-bayang sendiri.

Mungkin pada tanggapan mereka, Adun-adun Pakatan Rakyat akan memboikot ataupun tidak mengambil serius dengan sidang dun yang dipanggil oleh speaker haram ciptaan mereka.

Ternyata mereka tersilap besar apabila Adun-adun PR menghantar sebanyak 216 soalan-soalan untuk dibincang dan dibahaskan di dalam sidang dun itu nanti.

Tetapi nanti, anda tersilap jika perkara itu anda anggap selesai. Sekali lagi politik bacul ditunjukkan oleh Umno dan BN apabila mereka telah menolak soalan-soalan yang dikemukan oleh Adun-adun PR.

Kesemua soalan-soalan itu ditolak atas alasan tidak mengikut prosedur iaitu menghantarnya melalui email. Walaupun soalan-soalan daripada Adun-adun PR telah dihantar melalui tangan dan surat berpos, ianya masih dikira sah seperti mana surat daripada Ganesan dibawah ini:-

Ganesan ternyata melanggar kandungan surat yang dihantarnya mengenai tatacara penghantaran Soalan-soalan untuk sidang 30 Mac.

Rakyat Perak telah muak dengan permainan politik bacul Umno dan BN selama ini. Kami mahukan pemerintahan dan pentadbiran yang adil dan telus.


3 comments:

Unknown said...

Salam Naim. Kombinasi 1Malaysia dan 1Israel yang serasi...

Unknown said...

Apa juga ungkapan utk siyahudi tu..teman setuju..tapi jgn sampai terlupa yg kita kaum yg mengaku beriman dan berugama Islam masih lagi membantu mereka secara langsong...Alasan?
Merokok tu adalah bantuan langsong utk kaum yahudi tu utk membunuh orang Islam Plastine sana tuh..
Siapa yg patut ditembak dulu???
Kita sangat memandang rendah terhadap bantuan melalui hasil rokok ini...!!!
Bahkan kadang2 tu..yg bersongkok atau berkopiah pun berasap jugak...malang..
Mengenai Perak tu pulak..mmg dah lagu kerja buat puak2 umno ni..cara lurus mana boleh makan soo? Depa peduli apa dgn undang2//? kan depa control semua media..
Kerja kita kena bermula dari sekarang..beri penerangan secara lanjut bertapa songsangnya perilaku kerjabuat depa ni dalam perjalanan dewan utama..
InsyaAllah rakyat akan menilai ..
Juga lepas ni kena pilih betul2 calon yg paling layak..bukan main tangkap muat saja..sbb? perangai umno masih menebal lagi dalam tingkahlaku depa yg kita dok nampak beberapa ekoq tu..
Syabas dan teruskan usaha anda..

zakiyahpar said...

Allahu Akbar!!!

http://www.catcheye.com.my/?r=91750