Wednesday, March 10, 2010

Fairus Kini Barua@Balaci UMNO/BN Diperalat Untuk Burukkan PKR.

Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa UMNO sedang memperalat bekas pemimpinnya yang keluar parti, termasuk Mohamad Fairus Khairuddin supaya melemparkan tuduhan buruk terhadap parti dan Pakatan Rakyat (PR) bagi menunjukkan kepincangan parti itu.

Naib Presidennya, Mustafa Kamil Ayub berkata, kenyataan buruk yang dilemparkan oleh bekas pemimpin PKR adalah satu tuduhan dan pendekatan demi memenuhi perjanjian di antara mereka dengan UMNO.

“Sebab itu beliau berkata apa saja tuduhan memburukkan parti dan Pakatan Rakyat (PR) sebagaimana dituntut dan syarat yang ditawarkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) sebelum mereka sertai parti itu.

“Saya tidak memikirkan perkara itu serius dan masyarakat akan mengambil kira apa yang disampaikan kerana rakyat lebih tahu dan mengenai mereka,” katanya ketika dihubungi :Sinar Harian:, semalam.

Beliau berkata demikian mengulas mengenai bekas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mohamad Fairus Khairuddin mendedahkan terdapat beberapa pemimpin dalam PKR yang mengamalkan taktik politik tidak bertamadun .

Fairus berkata, individu ini yang boleh dikatakan ‘firaun kecil’ menjalankan gerakan untuk menjatuhkan rakan dalam PKR.

Sumber

1 comment:

azman kamarul said...

InILAH ANTARA BALACI UMNO UNTUK MENGHADAPI pru 13 NANTI SELAIN DARIPADA POLIS,FRU,SPR DAN SPRM.

RAKYAT TIDAK BUTA DAN BODOH SEPERTIMANA PENCACAI UMNO.