Friday, May 22, 2009

Wahai 'Tiga Hakim' kamu bakal diadili nanti.......

Tiada lagi yang dapat dinyatakan selain berserah kepada ALLAH S.W.T.Sesungguhnya ALLAH bersama orang yang benar.Saya pasti rakyat Perak tidak akan sesekali mengiktiraf Datuk Seri Zamry sebagai MB Perak kerana kami yakin MB yang kami sokong dan kami pilih dan pastinya MB Perak yang sah ialah Datuk Seri IR Hj Nizar Jamaluddin akan tetap menjadi MB kami.Bagi ketiga-tiga Hakim yang tidak bertindak adil bersiap sedia kamu untuk mengadap ALLAH S.W.T sesungguhnya ALLAH S.W.T berfirman:
"Sesungguhnya Allah menyuruh kamu supaya menyerahkan segala jenis amanah kepada ahlinya (yang berhak menerimanya), dan apabila kamu menjalankan hukum di antara manusia, (Allah menyuruh) kamu menghukum dengan adil. Sesungguhnya Allah dengan (suruhanNya) itu memberi pengajaran yang sebaik-baiknya kepada kamu. Sesungguhnya Allah sentiasa Mendengar, lagi sentiasa Melihat." (Surah An Nisa' :58)

"Sesungguhnya Allah menyuruh berlaku adil, dan berbuat kebaikan, serta memberi bantuan kepada kaum kerabat; dan melarang daripada melakukan perbuatan-perbuatan yang keji dan mungkar serta kezaliman. Ia mengajar kamu (dengan suruhan dan laranganNya ini), supaya kamu mengambil peringatan mematuhiNya. " (Surah An Nahl :90)

Benarlah firman ALLAH S.W.T

No comments: