Nuffnang

Innity

Innity

Sunday, November 17, 2019

CIAPAN PEMIMPIN PH SEBELUM MASUK GUA SEBAB KALAH PRK TG.PIAI.


Pilihan raya kecil ini sebenarnya medan untuk membukti penerimaan rakyat atau penolakan rakyat terhadap dasar Kerajaan.

Majoriti penduduk Tg. Piai sudah bersuara. Walaupun diberi gula² berbentuk peruntukan dan bantuan tetapi itu langsung tidak dapat mempengaruhi mereka untuk mengundi PH.

Hakikatnya rakyat tidak berpuashati dengan dasar² PH. Ya PH tetap menjadi Kerajaan walaupun kalah dalam PRK ini tetapi signal yang diberi pengundi di Tg.Piai amat jelas.

Terpulang kepada PH samada mahu mengambil ikhtibar daripada referendum ini ataupun menganggap keputusan ini tidak memberi signal apa².



Kita tunggu post mortem PRK ini.

Sekian.

9 comments:

I said...

Kawasan itu memang kubu juat ubn... menang dulu kerana ramai pengundi muda mengharapkan perubahan dari kerajaan baru. PH kena sedar bahawa kleptokrasi akan bertapak semula jika tak dimusnahkan dari sekarang...

Anonymous said...

MARAH BEBANO BLOGGER KLUANG MAN KITER
KITA NAK TALKINKAN ALJUBORI AL KUTTY
PLURALIS MURTAD SYIAH COMANGO ANUTAN DEPA
YANG TU MAHACAI BANGANG BUAT BUTA TULI..


utk mahacai khasnya Formula hilang stress tak leh tido






FORMULATURUNHARGA= BMF OKEEY

Anonymous said...

BN dan Pas jgn dok syok sgt. Ramai pengundi bukan melayu tak undi PH bukan krn mrk sayang sgt BN dan pas :) tapi krn mrk TOLAK Tun M dan Bersatu/umno yg masih dok main isu perkauman mcm umno dan Pas juga. Eloklh jg geng Bersatu yg masih kuat dna umno dilemahkan pengaruhnya dlm PH supaya PH sebenarnya bebas mentadbir negara secara adil tanpa isu rasis dan kroni menjadi penghalang, insyaAllah. Kurang satu lagi kerusi Bersatu, moga PH tulen makin bertambah segar dan kuat, insyaAllah

Thunderstyle said...

Smlah kes pru-14 kn?..BN kalah sbb rakyat terlalu membenci umno pd masa tu..bkn sbb pretasi pembangkang yg hebat pn..jd kerajaan pn tetap teruk!..klu umno rasis, xkn nk ltk calom MCA?..DAP xrasis?..bab2 rasis ni jgnlah brt sebelah bila bg komen..DAP tu terang2 parti paling rasis di malaysia

Anonymous said...

BILA FITNAH JIJIK JADI MENANG
KARMA FITNAH KINI MAKAN TUAN
ATOK ALJUB BUKAN PILIHAN BANGANG..!
KAMI MAHU POLITIK MATANG BUKAN PERSEPI SIALAN


PADA YG TAK LEH TIDO TUU INGAT FKRMULA NI YER..


FORMULATURUNREGE=BMF

Anonymous said...

Dap parti cina sombong dan bongkak. Waktu mrk miskin sokongan sanggup jilat kaki org2 pas. Bila dah kaya sokongan mcm hanat mrk hina org2 pas.
Rasis tak payah ceritalah...kudakan tun m sepuas2nya dan skrg berpakat2 nak jatuhkan tun m.
Jelas dan terang sikap tamak akan kuasa cina dap. Pantang disokong mereka akan jadi besar kepala. Penipu dan kaki rasuah..

Anonymous said...

Pengundi dah sedar siapa si aljobbooree, si kuteei, dapigs.. panjubbpigs.. ect yg berada dlm gabongan pakatanharaporn..

Dan dgr cerita ramai dah ketua2 pee.eh ancing yg beli rumah kat hongkong, kerala, tamilnadu, dll tempat yg tak boleh extradiksi takut bakal didakwa atas berbagai2 kesalahan jenayah pentadbiran yg berleluasa sekarang akan mendapat padahnya bila pru15 keluar keputusannya nanti.
Byk aku dgr cerita nih...
Yg bakal ternganga & mampos kena tibai sakan nanti tu dah tentu macai2 penjilat yg tak sempat lari.

Anonymous said...

Melayu2 beng@p yg dok komen masih tak faham 'undi protes'. Bukan berkenan sgt dgn umno atau pas. Kah kah kah

Anonymous said...

Cina undi Cina tak kira mereka MCA atau DAP.
Melayu takde jati diri sahaja yang sanggup biarkan kuasa dan pimpinan diberi kepada bukan-Islam.

Innity