Wednesday, May 18, 2016

AJARAN SESAT APA YANG KAU CUBA BAWA NI WAHAI MELAYU?



9 comments:

Anonymous said...

Kepala hotak kau minum air carlsberg nak ubat demam kuning.. KAH KAH KAH
Orang minum air Tiger, kau minum air carlsberg, camne nak baik?!

Anonymous said...

mandi air kacang hijau dude..the f arak bg anak ko..bawak jemur bawah matahari..ngok mende laa

Anonymous said...

minta jauh dari dapat besan orang yang macam ni

Anonymous said...

Dua2 yang bersoal jawab tu bukan Islam kot.

Anoynimous said...

Guinness stout
Ungkelengge nallade

Unknown said...

sesungguh dlm arak itu ada kebaikan (kebaikan sbg ubat)...klu kita keluar negara semasa musim salji dan kita tak biasa dgn kesejukan yg melampau,ambil sedikit wisky bertujuan utk panaskan badan,itu yg dikatakan sesungguh dlm arak ada kebaikan.jgn minum sampai mabuk lepas tu kote keras dan terpaksa cari jalang utk pancut,itu keburukan.. jgn minum smpai mabuk lps tu pukoi bini,gaduh dan lain2,itu keburukan...

Anonymous said...

Setitik arak diteguk..40hr amalan tak diterima. Bayangkan jika mati dlm waktu tu..

Anonymous said...

Astaghfirulah......mana dia belajar Carlsberg tu boleh turunkan demam kuning. Kompom dari orang yang tidak arif bab agama Islam.

Wahai cik Adik yang Allah itu Tuhan mu......tolong gi belajar dulu.....Sedikit ke banyak ke ...untuk apa ke.... Haram tetap Haram.

Saya mempunyai 5 org chaya mata. Anak sulung kena demam kuning teruk...sampai terpaksa ganti darah. Usia dia pada ketika itu 3 hari. Hati ayah mana yg tak hancur. Tetapi....berserah kepada Allah....Ikthiar dengan sains, berdoa dengan Allah.....anak saya lalui semua itu dengan baik. Sekarang usia dah 19 tahun. Sehat keselamatanya di pelihara oleh Allah.

Saya amatlah berharap, cik adik dan keturunan cik adik cuba mendekatkan diri dengan didikan agama ....dan bertanya dengan yang ariff.... Insyallah....cik adik akan terima jawapannya kelak.

Na'im Nikmat said...

Salam Lan Black tidaklah Allah SWT mengharamkan arak jika ada kebaikkan pada arak... Arak adalah ibu kepada segala maksiat...