yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, January 5, 2016

BOLEH MENANGIS PENJAWAT AWAM LEPAS BACA KENYATAAN NI...


Namun begitu tidak dinafikan juga ada penjawat awam yng berdedikasi tp mungkin jumlahnya hny sedikit...

N'N: Aku bkn peminat Rani Kulup tp kadang2 relevan jugak dia ni...

4 comments:

mountdweller said...

dia cerita tentang apa yang dia lakukan dulu, semasa dia dalam perkhidmatan!

Anonymous said...

mungkin satu perkara yang tersangkut kan saya iaitu makan tengahari dua jam sebab kedai makan yang saya dan rakan-rakan senasib dengan saya tu jauh dari bandar tempat kami bertugas (alasan kami sebab harganya lebih berpatutan dari kedai-kedai yang berhampiran dengan tempat kami bertugas) mungkin sebab kedai tu berada di luar dari kawasan bandar.. yang lain-lain tu langsung tak de kena mengena dengan saya.., sebab anak saya pergi sekolah dengan isteri kerana mereka melalui jalan yang sama, balik sekolah anak saya dengan bas awam, maaf saya tak claim perjalanan (outstation) dan jauh sekali overtime sebab kami di paksa menggunakan kenderaan Jabatan. Satu yang pasti kami tak pernah makan/minum di KEDAI TIMAH JANDA macam Anak Pak Kulup... kalau Anak Pak Kulup nak menghebohkan keseluruh dunia yang DIA sebenarna yang melepak kat kedai Timah janda tak payah lah sampai nak bagi tahu satu dunia.. buat malu Kak Timah Janda tu je
Saya rasa lebih ramai lagi orang diluar sana yang LEBIH TAK PERCAYAKAN ANAK PAK KULUP macam kata tuan punya Blog Mountdweller yang Anak Pak Kulup nak ceritakan apa yang beliau lakukan sendiri semasa di dalam perkhidmatan dulu

kay isma said...

Tk semua penjawat awam mcm tu.. tapi 8/10.. itu fakta..!!!

otaiblues.blogspot said...

sembng mcm bagus jibaok ni .setakat bekas askar .entah pencen atau tak tak tau la.
meluat bekas askar yg lain tengok kelakuan engkau tu jibaok.
rasa nya semcam je perangai engkau masa dalam askar tu dan selepas berenti..nak tau ape?
kaki BODEK.Kaki kipas .tak gitu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)