yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Wednesday, September 30, 2015

PELIK BETUL ORANG BRITAIN NI...


Di Malaysia orang Melayu sampai saman orang yang nk laksanakan syariat Islam, kat Britain siap Hakim terkenal cadangkan undang2 Islam...

2 comments:

Anonymous said...

Kelako .mana ko dapat ni naim woi.org putih ni mmg lebih pandai dr org melayu.ada org kata pas sibuk dgn hudud sbb politik.nak tarik ahli.jd byk yg tak sokong pas tolak hudud sekali.apa yg peliknya mana ngo yg tak pilitik yg nak bawa hudud tak ada juga.nobody care then pas sj.jd apa salahnya
Org sokong pas sbb hudud.tak kira lah sbb politik atau sbb islam.apa yg penting org akan nampak hudud.hudud ini sptnya telah dimomokkan oleh penentang pas.padahal ia undang undang yg diakui berkesan berbanding undang undang jahiliah.

Usop Ali said...

orang kafir pun dah mula nak fahami islam.....sayang nya yg dilahirkan islam pulak dah nak jadi munafiqin....renungkan sejenak....siapa....munafiqin tu.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)