yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, September 29, 2015

MARILAH BERBOGEL BERAMAI2 (GAMBAR)



Bayi dilahirkan dlm keadaan bogel maka logiknya Tuhan mahu kita semua berbogel sepanjang hayat... Inilah logik melayu jahil... 

7 comments:

Anonymous said...

buleh jugak kita cakap elok-elok cam gini...

ello elmy...

hawa tu ibu kepada semua manusia...

aurat ibu kepada anak-anak di antara pusat dengan lutut saja, bebeh...

Anonymous said...

Panjang mengurai berkepuk kepuk esok kena bakar dgn api neraka.tak baca quran n baca hadis ke dia tu bg hujah ikut logic je.yg putera raja tu pun sama aje mentality nya.kita bkn tak nak hormat raja raja tp mcm mana raja raja dikatakan ketua agama islam jika begitu kenyataannya.tok peti pulak lg kesian langsung tak berani nak bersuara.mcm ni bagaimana islam nak tertegak.ikut kira dah byk buat amal tak payah pakai tudung.agaknya yg kena bakar rambut dlm neraka tu amalnya sikit ke.beratnya nilai amal atau sesuatu dosa itu bkn ada kayu pengukur tp jika ada amaran mcm kaum lut.cerita nabi ttg perempuan yg dibakar rambut bermakna ia dosa yg perlu dititik beratkan.ambik yg mana suka itu la dia mcm hudud tak suka semua org nak campak tepi

dol said...

sila bawa jawapan tu ke alam barzakh nnti

tu kenyataan utk depan malaikat nnti...tk perlu kita jwb...nnti dia makin sesat.

Anonymous said...

emy silala bogel plssss

nk tgk ada mcm baby tk

klu serabut tk mcm baby... kita terajang nnti

Usop Ali said...

ni la akibat..x faham agama.....sayang.....duit banyak nanti leh tolong kot kat alam barzah .....ya Allah ...jauhi aku dari seksaan api neraka.....selamat kan la saudara saudara seagama ku jua......amin

Anonymous said...

Pompuan Melayu moden mantap dan bijak sana lah....

Nanti tak perlu Pakai Baju bila ber himpun macam Red Shirt...

Montok Banget.... ngentot yuk!!!!

Anonymous said...

Sapa yang peduli harapkan melayu , pakai lojik akal ajer. Kita kat Malaysia nu kena ikut Melayu Islam , kan mereka ajer yang tahu ader percipata alam INI.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)