yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, June 15, 2015

KALAULAH ADA RAMAI 'JEFFRREY CHEW' DALAM DAP...


6 comments:

Anonymous said...

Itu dibawah pemerintahan almarhum TGNA.

Anonymous said...

PAS hebat kerana 1. Pemilihan menggunakan Cai
2 Ada presiden yg men tolol dan barua kan orang
3 Ada kunun ulama tapi jebon kan orang
4 Ada pro ulama yg cinta fitnah dalam menjayakan matlamat

JADI kalau masih ada TELUR dan Maruah lepas kan lah jawatan di Pulau Pinang atau lebih bertelur lepas jawatan di Selangor.
Tak perlu U-Turn nanti telur Dewan Ulama nak letak mana.
Mudah saja patuhi Muktamar dan dengar kehendak Dewan Ulama masa muktamar dulu.

PAS memualkan dgn cai, fitnah, tolol, siku, lutut dll > Memalukan Agama Islam saja.

Cinta Duit Nampak & membangun bersama kepimpinan Cai

XUMNO said...

Melihat gelagat dan telatah bekas2 pemimpin yang tidak terpilih selepas Muktamar, jelas sekali laungan2 perjuangan mereka hendak merialisasikan dasar dan prinsip Pas selama ini hanya retorik kosong dan kepuraan2 rupanya. Malang sekali jarum racun yang disuntik oleh musuh2 islam terutama parti sosialis Dap telah memberi kesan mendalam dalam sesetengah pemimpin2 "liberal" Pas; maka mereka hilang pedoman dan arah apabila tidak lagi terpilih sebagai pemimpin. Sekiranya mereka ikhlas, sepatutnya mereka bermuasabah diri mencari kelemahan dan kesilapan sendiri yang menyebabakan ahli2 Pas tidak lagi memilih mereka.

Anonymous said...

Memalukan orang Islam jer Pemimpin PAS, sekejap A.... sekejap B.....TAK BERPENDIRIAN.

CERAI....PASTU BILA TERINGIN RUJUK, DAH DAPAT SEDAPNYA BENCI SEMULA....ISLAM MAZHAB APA NI?

(DR.G)

Anonymous said...

kalaulah ramai macam mat sabu dlm pas yang tanpa penat lelah berjuang dgn pas akhirnya di hina dan di caci maki dengan berbagai label

yen uchop said...

Dengan rasa ikhlas saya rasa terharu komen sebegini. Perlu diingat itu semasa hayat TGNA maka sanjungan dan penghargaan pada TGNA dan mereka mereka yg sealiran ngan TGNA. Di situasi kini saya sedih Dap hendak disiku ngan lutut tantawi velfire

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)