yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, May 30, 2015

LAIN MACAM JER GAMBAR NI...


Bersangka baik mungkin depa makan ikan jer tp xminum air kencing setan tu hu3....

8 comments:

Anonymous said...

Mana Jakim ni.Minum air SETAN ditempat Terbuka.Memalukan.Islam Rohginya lagi Julia Dari Melayu Islam Spesis ni.

XUMNO said...

Bersangka baik. Pertama mereka bukab iranf melayu islam, tapi mualaf bukan-islam. Kedua, air dalam gelas2 depan mereka tu coca-cola.Ketiga memang mereka adalah melayu celaka yang tak tahu halal- haeap.

Anonymous said...

Kalau tengok betul2 gelas tu tak bkn berada dpn diorg tapi org sebelah bangsa cina. Gelas dpn diorg tu teh cina..

Anonymous said...

bersangka baik. mungkin mereka tu kafir. muka melayu tak semestinya islam. mungkin org thailand atau org filipina ker...

Carlos Santiago said...

ADMIN. SAYA TELAH TUKAR BLOG LINK SAYA. MOHON UPDATE DALAM BLOGLIST TUAN.

http://bankami.blogspot.com

Anonymous said...

kalo tengok tol2 gambar ada logik ko cakap tu..tajam gak penelitian ko..
tapi org yg taksub politik ni..dimana mereka melayan politik sekular demokrasi dah mcm sebuah agama ..(mcm dlm otak dorang ni dh x bleh pikir benda lain selain politik sekular demokrasi)..
kalo ko nak tau dorang ni cakap x pernah salah...kalo dia kata minum..maknanya minum la tu..kalo dia kata x..maknanya x ka tu,xpayah siasat2 dah..kalo mata kepala ko terang dan jelas nampak sesuatu yg kaler itam tapi dorang kata oren..maknanya oren la tu...x payah siasat2 dah..

hidup mereka "x pernah" bodoh atau tercela "sesaat pun".. ko kena paham fakta tu..sedang kan ko pula selalu melakukan kesilapan tiap saat..
so ko "iye" kan saje..kalo x ko yg "musnah" nanti hehe..
hehe

Anonymous said...

setau sy,ust kat skolah dulu bc satu hadith ttg hukum berada satu hidangan dgn peminum arak pun dikira kita berdosa sama dgn peminum tu.Islam ajar kita jauhi hidangan tu dgn apa cara sj xkira apa alasan!Ini bkn soal jg airmuka tp hukum islam mmg gitu.....

Anonymous said...

Mereka penyokong kuat UMNO , Jabatan Agama tak berani nak ambil tindakan.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)