yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Monday, July 16, 2012

SAMPAI BEGINI SEKALI KAU PERSENDA HUKUM ALLAH (GAMBAR)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/399385_461327740544883_1779144244_n.jpg

Aku cukup takut bilamasa manusia mengguna logik akal untuk mempersendakan hukum Allah...Malang orang yang dapat Cikgu macam tu.....

6 comments:

Anonymous said...

Sbb cikgu mcm ni la ank murid jd krg ajar ...sibuk cari duit je
.klau x mau mengajar berenti je la jd ckgu

rantai said...

Kalau tahu susah nak makan bila tangan sudah kena potong ... susah nak ambil wuduk ... susah nak selak helaian Al-Quran ... susah nak pakai baju nak tutup aurat .... dan banyak susah yang lain .... KENAPA MENCURI...???

CIKGU KALAU TAK MEMBACA, TAK BELAJAR DAN TAK BERFIKIR ROSAKLAH ANAK MURID..!!!

rojakpasembor said...

Bukanlah pintu hati mereka agar beriman kepada Mu Ya Allah.

Anonymous said...

Boleh bg tau tak cikgu ni mengajar kat sekolah mana..kenapa la bodo sgt cgu ni..aku nk bg tau kat sdr2 aku jgn sekolah kat sekolah ni..bongok punya guru..mesti cikgu ni mesti kuat songlap duit yuran sekolah n duit2 yg ada kat sekolah tu..confirm...mesti mkn gaji buta ni..

apa2 saja said...

dia nie cikgu yg mengajar subjek mencuri.. patut la di bangkang.. :)

klu cikgu biasa dia akan setuju dgn hudud.. dan murid2 dia pun akan takut dan gentar utk mlakukan jenayah.

firdaus zaman said...

adoi...rosak anak murid camni...nieh mesti cgu math...sbb pikiran guna logik jek..sakit2~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)