yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Friday, July 13, 2012

DATO' AC MIZAL KASI SOUND SAMA PEMBANGKANG, 'JANGAN TEST GENG PERSATUAN SILAT KAMI' CUKUP2LAH MENGUTUK UMNO!!!

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/527882_10151115957682189_1929428585_n.jpg

SUMBER

N'N: Kalau kuat sangat bubar Parlimen sekarang, ada beran?

6 comments:

bunbinban said...

laaa...silat lu je lu kira, silat org lu tak kira ke mangkuk?. Tweet paling bangang minggu ni selepas tweet TF ke Dr Maza.

Anonymous said...

Mai Betong Blum tau hang kaki Silat ke tak puak Siam tu nanti selak sampaii slur dalam takut kejantanan hang tercabar

Anonymous said...

metaiti pencacai umno , sebiji macam perangai orang zaman batu.

Anonymous said...

apa kena dato babi yg seekor ni...hari-hari umnporno hemtam pembangkang kat tv tak pulak dia cerita...
apa dato babi ni ingat pr takda
tangan dan kaki apa????bodoh..nak bodek pun agak-agak la..

Aku bukan Kimmak said...

lu tolong bagitau mat gelang tu 2 perkara,

1. zaman internet skang ni, silat2 orang dah tak main daaa!! Dulu zaman hang tuah bole laaa!! Setakat silat, budak tadika pon ketawa!!!

2. bagi tau kat dia, dia boleh pergi Lanchowww la!!

cekak pinggang said...

Ampooon tok, amponn nekkk, kawan lu budak awie kluar kat metro kata kena santau.... lu mau ka??? FREE MAA.
Cheh ada lagi ka santau kat malaysia sekarang? ingatkan dah pupus.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang

Bloglist 1

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)