Saturday, April 21, 2012

Mari Berkenalan Dengan Muhamad Razali (Ketua Samseng Paling Boroi) Yang Menyerang Mahasiswa Di Dataran Merdeka (5 Gambar)

http://4.bp.blogspot.com/-PHAs6Pm8rLI/T5GHhOP4h-I/AAAAAAAAC7k/OgdCeVoOQCo/s1600/m%2Brazali2.jpg

inilah gambar samseng paling boroi
yang amat ganas dan sangat kejam


Samseng paling boroi dan juga paling ganas di abad ini mengganas lagi.Namanya Muhammad Razali. Dia dikatakan pernah terlibat dalam beberapa kes jenayah sebelum ini, lihat -->:SINI. Tentang rekod jenayah lampaunya ini saya tak pasti, tapi rasanya tidak mustahil.




polis pun takut sama samseng boroi



Hubungan sulit antara Muhammad Razali(samseng boroi)
dgn pucuk pimpinan UMNO


Samseng boroi rapat dan akrab dengan Naib Ketua Umno Bahagian Kota Raja, Abdul Raouf Mokhtar dan sering berkomunikasi melalui facebook.Siap panggil 'boss' kat Naib Ketua Umno tu.


samseng boroi jugak akrab
dengan Ezam Mohd Nor


Saya tak berminat untuk perkatakan isu ini secara panjang lebar, sebab ia telah banyak diperkatakan oleh rakan-rakan blogger.

Cuma yang menghairankan saya, mengapakah samseng ini tidak dipenjarakan sedangkan rekod jenayah lampaunya diketahui oleh pihak polis, termasuklah keganasannya di Shah Alam.

Cuma satu sahaja, jika pihak polis terus membiarkan samseng boroi ini berleluasa, tidak mustahil samseng boroi ini akan 'mati terseksa' sebab saya yakin, ramai pihak yang tidak berpuas hati hanya menunggu masa yang sesuai untuk menamatkan hayat si boroi ini.

Dan, Amat tidak mustahil, samseng boroi ni akan mati dalam keadaan yang amat mengerikan.

http://4.bp.blogspot.com/-thd5us7Gu3w/T5GHgfezaqI/AAAAAAAAC7Q/w2PtRvGiA5Q/s1600/577563_10150758023245238_167063945237_9552110_364286819_n.jpg

aksi tak senonoh samseng boroi yang diambil dari FBnya

Selanjutnya disini

3 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Yob,

Sekarang era teknologi, kita buat aktiviti tak senonoh banyak pemerhati dan perakam, issyyy sedor-sedorlah!

Anonymous said...

Ya Allah!!!!! apa da jadi Malaysia ni....Boroi macam ni pun boleh jadi samseng ...ini bukan samseng,, ini sampah hanyut spesis B elukang N ajis

Anonymous said...

Samseng taik kucing umno....niai upah, sekali kerja rm50.00. Jenis tak ada kerja cari makan.