Sunday, September 18, 2011

INI CARA REMAJA MELAYU MELAKA RAIKAN HARI MALAYSIA:

Sambutan Hari Malaysia: 87 remaja dicekup dalam pesta liar, 34 orang positif dadah ditahan dalam parti tertutup di Alor Gajah

5614568218_5946e9907e.jpg (500×375)
gambar hiasan


ALOR GAJAH - Seramai 34 orang ditahan kerana kesalahan dadah dalam satu parti persendirian di sebuah banglo di sebuah resort terkemuka di sini, awal hari ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Negeri Supt Md Azmi Othman berkata, serbuan kira-kira 2.30 pagi itu membabitkan empat pegawai dan 14 anggota dari Jabatan Siasatan Jenayah Nakotik, Ibu Pejabat Polis Kontijen Melaka yang diketuai oleh Cif Inspektor Mohd Hisham A.Rahman.

Beliau berkata 87 orang terdiri daripada 70 lelaki dan 17 perempuan yang berumur antara 18 dan 35 tahun diperiksa dalam serbuan tersebut.

"Menerusi pemeriksaan yang dilakukan, sembilan orang iaitu lima lelaki dan empat perempuan didapati memiliki syabu beramai-ramai dalam sebuah bilik," katanya ketika dihubungi Bernama.

Md Azmi berkata tujuh lelaki dan tiga perempuan turut ditahan kerana memiliki ganja dalam sebuah bilik lain.

Beliau berkata, hasil ujian saringan air kencing yang dijalankan, 12 lelaki ditahan kerana didapati positif ganja, dua lelaki positif ecstacy dan seorang perempuan positif syabu.

Katanya semua yang ditahan dibawa ke Ibu Pejabat Daerah Alor Gajah sementara menunggu perintah tahanan reman.- Bernama

N'N:Lagi ramailah masuk sekolah mengandung di Melaka.....

No comments: