Tuesday, September 20, 2011

Hasil Tarbiyah Sitt Al Wuzara, Seorang Remaja Melayu Murtad Dan Berkata Kepada Ibunya "Saya Takkan Kembali Kpd Islam Mama" Tapi Apa Tindakan JAKIM?

Assalamualaikum dan salam blogger,

Jika anak anda jadi mat rempit,suka berlumba haram,its ok masih tak teruk lagi,masih boleh diselamatkan lagi,
jika anak anda yang berumur 13 tahun sudah mula belajar merokok.itu perkara biasa di zaman ini.Dia masih boleh di selamatkan.

Jika anak anda terlibat dengan berbagai kesalahan jenayah masih lagi tidak seteruk mana,tapi jika dia mengucapkan perkataan ini pada anda ,itu memang teruk dan anda bakal menghadapi masaalah yang besar.
Mari kita ikuti kisah dibawah,kisah seorang anak muda setahun jagung yang meninggalkan Islam kerana terpengaruh dengan dakyah Sitt Al Wuzara dalam FB.




Kami nak berkongsi cerita dan isu semasa yang terbaru berkenaan remaja Melayu murtad. Hai…lepas satu-satu. Mudah benar sekarang, budak-budak remaja Melayu hati mereka jadi gelap. Gambar di atas sempat dirakam dalam halaman Facebook.

Nama : Tajul Azri
Umur : 19 Tahun
Negeri : Melaka
Status : Murtad selepas SPM

Ada orang Melaka di sini? Kalau nak diikutkan dah ramai sangat sekarang ini remaja Melayu murtad di Facebook. Siapa ada group lagi. Bukan sikit punya bilangannya. Sangat membimbangkan juga jikalau tiada ditangani dengan segera. Dekat sinilah juga tempat mereka berkumpul bagi mereka-mereka yang dah pun murtad. link

Selain daripada kaunseling, paling pentingnya sekarang ini pihak yang berwajib perlu mencari punca utama sehinga menyebabkan ramai remaja Melayu murtad sekarang ini. Manakala di bawah ini pula gambar yang menunjukkkan perbualan budak hingusan Tajul Azri ini dengan maknya. Dikatakan, keluarganya masih berusaha untuk membantunya kembali kepada Islam semula.


Kredit:Ijoks

N'N:Siapa tangan besar disebalik betina bernama sitt al-wuzara itu sehingga Jakim takut untuk mengambil tindakan terhadap dakyahnya? Inilah bala kepada orang Melayu yang tak mahu menyokong pelaksanaan Hukum Islam.

No comments: