Wednesday, October 13, 2010

"Sejarah yang tidak akan mungkin berulang sampai bila-bila pun"



Sedang asyik melayari internet dan membaca blog ke blog tiba2 terjumpa dengan gambar yang bersejarah ini lantas hati ini berbicara :

"Sejarah yang tidak akan mungkin berulang sampai bila-bila pun"



Inilah balasan UMNO kepada DSAI, niat beliau hanya mahu menyuntik Islam di dalam UMNO dan menghapuskan Korupsi dan sesekali tidak mahu bersekongkol mengaut wang dan harta rakyat....Sebagai balasan beliau ditendang daripada UMNO seperti manusia yang hina...Namun walaupun UMNO memandangnya sebagai insan yang hina, namun rakyat yang lebih mengetahui siapakah yang lebih hina yang tidak lain dan tidak bukan ialah UMNO berserta pemimpin2nya yang busuk lagi menjijikkan yang menjadikan kuasa sebagai alat pemuas nafsu............. lalu bangkitlah para rakyat yang sudah muak dan jijik dengan UMNO..









Semoga ALLAH S.W.T memakbulkan doa Almarhum Ust Fadhil Nor yang pernah menyatakan dalam ceramah beliau agar Allah memanjangkan umur Tun Dr Mahathir agar dia(Mahathir) dapat melihat kehancuran UMNO .

Mari kita talkinkan UMNO pada PRU 13 nanti!!!!!!!

2 comments:

azman kamarul said...

Sekarang kita telah melihat sedikit demi sedikit kehancuran umno.PRU 12 yang lalu menjadi penanda aras kehancuran umno.

Adakah PRU 13 nanti menjadi petunjuka sebenar kehancuran umno?

MDS TECH SOLUTIONS said...

Itulah yang diharap2kan... UMNo ibarat pohon durian tua yang dahannya mereput satu demi satu.. Namun masih lagi ada buah2 yang membusuk berpaut di dahan2 yang menunggu masa untuk gugur..
Puncanya adalah anai2 rasuah yang memakan akar umbinya sehingga kini merebak ke teras.. Daun2 kemuliaan tiada lagi dapat dipertahankan.. hanya mengharap belas kasihan dari mereka2 yang pernah menikmati kelazatan durian itu..