Saturday, February 27, 2016

TAK PATUT BETUL AUNTIE CINA NI BUAT MACAM NI (GAMBAR)


Inilah Malaysia tak kisah apa warna kulit kami adalah bangsa Malaysia...Bangga jadi anak Malaysia... Buanglah perkauman sempit...

9 comments:

Anonymous said...

alahamdulillah...syabas aunti yang berhati mulia...belum tentu melayu yang beragama islam berhati mulia seperti aunti ini.

Anonymous said...

Good job bloger.bykkan cerita mcm ni.jgn kita byk gambarkan cerita rasis.mmg cerita tu ada tp kalau cerita yg baik kita sebarkan.insya Allah baiklah kesannya yg kita rakyat dapat.benci zalim kasih keadilan

Unknown said...

Patut org islam kd contoh teladan pd bukan islam..ni dh terbalik

Hidup Najib! said...

Sebenarnya yg rasis adalah politician..mmg diorang cari makan dgn mainkan isu2 rasis dengan itu sokongan menigkat..tendang ahli2 politik rasis nextpru!

Unknown said...

Alhamdulillah...tahniah kepada mak cik yang sangat baik hati dan tahniah juga kepada saudara kita itu yang ada inisiatif untuk memperolehi pendapatan untuk diri sendiri... :-)

bijak said...

berbuat baik dengan mereka yg berketurunan dan agama berlainan drpd kita kerana itu adalah tuntutan Islam dan sunnah Nabi.

Anonymous said...

terbaik dan salute kepada sang penderma

semoga kemurahan hati tidak terbatas kepada bangsa dan agama, bahkan menjangkaui sempadan negara.





Anonymous said...

Alhamdulillah..saya tertarik dengan cerita ini...saya cadang nak jemput tuan dan auntie ke Pusat Keluarga LPPKN Bertam kalau setuju..kita promo nilai murni antara keluarga berbilang kaum...

Anonymous said...

najib dan umno pun berbuat baik dgn bangsa asing juga..... bila dekat pilihanraya la!!!