Wednesday, September 28, 2011

Astaghfirullah, Ngerinya aku Dengan Hasil Tarbiyah UMNO Ini:



Firman Allah S.W.T:

Dan apabila dikatakan kepada mereka (yang ingkar): “Turutlah akan apa yang telah diturunkan oleh Allah” mereka menjawab:” (Tidak), bahkan Kami hanya menurut apa yang Kami dapati datuk nenek kami melakukannya”. Patutkah mereka (menurut datuk neneknya) sekalipun Syaitan mengajak mereka itu (melakukan perbuatan yang menjerumuskan mereka) ke dalam azab api neraka yang marak menjulang?(QS. Luqman 21).

Orang-orang munafik menolak hukum-hukum Allah S.W.T kerana sesungguhnya mereka adalah kufur di dalam hatinya walaupun penampilan luar mereka seperti muslim. Ayat di atas mengungkap sikap mereka yang sebenar, yakni menghalangi orang Islam untuk berhukum kepada Hukum Allah S.W.T. Na’udzubillahmindzalik!

9 comments:

Unknown said...

bersaksilah sahabat org2 yg berkata sebegitu telah kufur dari islam

MOH KEMBARA said...

Salam,

Kenapa ramai org Malaysia akan kudung tangan? Ni mesti sebab ramai perampok!

shameel Iskandar said...

Salam Akhi.
sungguh bangsat orang yg mempersenda hukum Allah. kalau dapat boleh pancung dah si celaka laknatullah ni. mintak izin nak upload gambar ni nanti kat blog saya

Na'im Nikmat said...

Ini yang sebenarnya yang kita takut sahabat apabila tergelincirnya akidah seorg Muslim.....

Na'im Nikmat said...

Salam Kak Yong,
Itulah pasal dah tau dekat Malaysia ni byk penyangak dan puncanya ialah penyangak tak takut dengan hukuman penjara(Mahkamah Sivi). Cuba buat Hudud tgk berani tak penyangak2 kt Malaysia nak tunjuk belang.

Salam Akhi Shameel,
Dialu-alukan utk upload, biar orang nampak betapa rosaknya org yang menyokong UMNO...

pok abu said...

bengong bedooh lalu tuh..... aku tak dok jupe lg org tongong macam nih...!!!

Anonymous said...

Salam..
Kata2 manusia tercela ini memang patut kita cela krn semua makhluk yg bertasbih dilangit dan dibumi mencelanya..
Org ini keluar rumah dlm kemurkaan Allah dan pulang kerumah pun masih lg dgn kemurkaan Allah..
Inilah tragedi akibat terhapusnya tulisan jawi oleh Khir Johari(semoga dia bertaubat sblm mati)yg menyebabkan org Melayu jd tengin dgn agama sendiri..
Kitab2 agama karangan Ulama2 Melayu dulu ditulis dlm huruf jawi yg bkn semua bangsa Allah pilih utk diberi kurnia sebegini sebagai tujuan utk menjaga agama Allah..
Lalu berapa generasi tercicir akan ilmu2 karangan ulama dan tidak tahu tafsir Al-Quran,hadith,Qias akibat dasar yg terkutuk ini..
Maka kini lahirlah Generasi bodoh dan tuli terhadap agama smpai x tahu hudud itu terkandung dlm perintah Allah dlm Al-Quran..
Inilah tanda2 gerbang Kiamat semakin hampir dgn lahirnya umat yg mencela umat dahulu dgn mengatakan hukum2 Allah sebagai primitif..
Klu mcm tuh,tukar jer la cara bernafas,cara merjimak,cara makan,cara buang air,cara berdiri,berjalan dan bersin dll sbb cara2 tu semuanya primitif sejak Adam lg..
Lihat lah hasil tarbiyah Lord Ried si pendusta nabi yg kalamnya kita angkat sebagai perlembagaan dlm membuat dasar bernegara..
Aku x sudi nk hidup dlm dunia yg mcm neh..
Wahai Rasulullah s.a.w,ampuni kami krn penguasa kami telah gagal mengangkat Syariatmu krn mereka telah ikut masuk ke lubang biawak spt mana yg telah engkau peringatkan kpd org2 yg terdahulu dari kami bahawasanya saat yg kau katakan itu sudah berlaku Ya Rasulullah...

Unknown said...

Salam Naim,tidak ada yang lebih bomgok dari orang yang mencela agama dia sendiri,
saya tidak pernah mendengar ada orang Hindu menghina peraturan agama dia sendiri,begitu juga dengan budha dan kristian,bahkan orang asli dalam hutan tu pun tidak pernah menghina agama kepercayaan mereka sendiri.

Unknown said...

Salam Tuan.

Bertambah sekor lagi penyokong UMNO buta agama calon ke Neraka Jahannam.

Dah kufur pun...

Bengong melebihi lembu gila!