Friday, July 29, 2011

Walaupun Mengalami Kemerosotan Ekonomi, Amerika Tidak Kurangkan Langsung Subsidi Kepada Negara Haram Israel. 30 Juta USD Terus Diberi Selama 10 tahun.

http://static.arrahmah.net/images/stories/2011/07/obama-isr.jpeg


Walaupun Mengalami Kemerosotan Ekonomi, Amerika Tidak Kurangkan Langsung Subsidi Kepada Negara Haram Israel. 30 Juta USD Terus Diberi Selama 10 tahun Bermula Tahun 2007.

Presiden Obama dan Kongres AS telah menbuat kesepakatan yang terdahulu dibuat oleh mantan presidennya, Bush dan mantan Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert untuk mengirimkan 30 Juta USD kepada Israel selama 10 tahun, mulai tahun 2007. Walaupun krisis kewangan yang sangat parah dan kekhuatiran menambahkan hutang negara, bantuan untuk Isrel tidak pernah terlewatkan dan terus mengalir, bahkan hanya sedikit sahaja perdebatan yang terjadi terkait dengan hal itu.

Bahagian lain dari dukungan AS untuk kebijakan Israel melawan Palestin adalah komitmen diplomatik. Aplikasi sejarah Palestin untuk status keanggotaan di PBB, dijadualkan akan dipungut suara pada September, akan ditentang keras oleh AS, meskipun lebih dari 120 negara lain mendukungnya.

Dengan kedua dukungan, kewangan dan diplomatik, Israel mungkin terus dapat menghancurkan rumah-rumah Palestina dan mungkin bahkan membuat kebiasaan meminta biaya penggantian untuk hal tersebut. (haninmazaya/arrahmah.com)

N'N:Terima Kasih Amerika kerana membantu Negara Haram Israel membunuh ummat Islam Palestin yang tidak berdosa. Dan warga Amerika yang bodoh akan terus membayar cukai untuk menampung kerja bodoh Amerika itu. Hebat Yahudi Zionis L.A memperbodohkan warga Amerika.

No comments: