yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Saturday, April 21, 2012

MAHASISWA YANG TERLIBAT DALAM 'OCCUPY DATARAN' TOLONGLAH BELAJAR MERENDAH DIRI.

http://www.greenleft.org.au/sites/default/files/imagecache/article-image/dataran_occupy_pic.jpg

Pemerhatian semalam agak tidak menyenangkan dimana suasana perhimpunan agak "happening" dan ini di antara faktor sesetengah Unit Amal sendiri yang berterabur akibat tidak dapat nak syncronise diantara cogankata mereka "BERAMAL KERANA ALLAH" dengan suasana agak sosial golongan mahasiswa tersebut.

Biarlah aku yang menongkah arus demi untuk memberi mesej kesedaran dikalangan mahasiswa yang ralik dengan himpunan kemah mereka yang akhirnya aku melihat mereka sendiri tenggelam dengan Self- Centric.

Apa yang aku perhati, aku dapati ada sedikit rasa tersinggung di kalangan Unit Amal dimana mereka agak terasa bila Pimpinan Pemuda mereka di perlekeh begitu sahaja oleh Mahasiswa yang hanya tahu idealist tapi kurang mahir tentang protokol dan berkomunikasi.

Malahan Unit Amal seolah di ucap-ucap seolah kena jadi kuli depa dan ditunjuk-tunjuk untuk buat begitu dan begini..

Mungkin inilah sebab beberapa sahabat Unit Amal kecil hati dan pulang ke rumah menjelang tengah malam.



Harus diingat wahai mahasiswa, pada awalnya kamu yang memberi amaran agar AMK dan Dewan Pemuda agar jangan masuk campur urusan himpunan kamu.

Unit Amal bergerak dengan asas Amal Kerana Allah dan Hormat pada pimpinan.

Bagaimana kamu nak mereka bergerak bersama kamu apabila dua asas itu kamu nafikan??

Fahamilah sejarah demonstrasi PROTES di Stadium Kelana Jaya tiga tahun lepas.

SUMBER-tranungkite-

DISEBALIK KELAKUAN GANASNYA DIDATARAN MERDEKA SAMSENG INI KELIHATAN MANJA BERSAMA SEORANG WANITA YANG MUNGKIN KEKASIHNYA.


Siap buat muka doraemon kah3.............

Mari Berkenalan Dengan Muhamad Razali (Ketua Samseng Paling Boroi) Yang Menyerang Mahasiswa Di Dataran Merdeka (5 Gambar)

http://4.bp.blogspot.com/-PHAs6Pm8rLI/T5GHhOP4h-I/AAAAAAAAC7k/OgdCeVoOQCo/s1600/m%2Brazali2.jpg

inilah gambar samseng paling boroi
yang amat ganas dan sangat kejam


Samseng paling boroi dan juga paling ganas di abad ini mengganas lagi.Namanya Muhammad Razali. Dia dikatakan pernah terlibat dalam beberapa kes jenayah sebelum ini, lihat -->:SINI. Tentang rekod jenayah lampaunya ini saya tak pasti, tapi rasanya tidak mustahil.




polis pun takut sama samseng boroi



Hubungan sulit antara Muhammad Razali(samseng boroi)
dgn pucuk pimpinan UMNO


Samseng boroi rapat dan akrab dengan Naib Ketua Umno Bahagian Kota Raja, Abdul Raouf Mokhtar dan sering berkomunikasi melalui facebook.Siap panggil 'boss' kat Naib Ketua Umno tu.


samseng boroi jugak akrab
dengan Ezam Mohd Nor


Saya tak berminat untuk perkatakan isu ini secara panjang lebar, sebab ia telah banyak diperkatakan oleh rakan-rakan blogger.

Cuma yang menghairankan saya, mengapakah samseng ini tidak dipenjarakan sedangkan rekod jenayah lampaunya diketahui oleh pihak polis, termasuklah keganasannya di Shah Alam.

Cuma satu sahaja, jika pihak polis terus membiarkan samseng boroi ini berleluasa, tidak mustahil samseng boroi ini akan 'mati terseksa' sebab saya yakin, ramai pihak yang tidak berpuas hati hanya menunggu masa yang sesuai untuk menamatkan hayat si boroi ini.

Dan, Amat tidak mustahil, samseng boroi ni akan mati dalam keadaan yang amat mengerikan.

http://4.bp.blogspot.com/-thd5us7Gu3w/T5GHgfezaqI/AAAAAAAAC7Q/w2PtRvGiA5Q/s1600/577563_10150758023245238_167063945237_9552110_364286819_n.jpg

aksi tak senonoh samseng boroi yang diambil dari FBnya

Selanjutnya disini

JANGAN HARAPLAH BERITA MACAM NI KELUAR TV1,2,3 DAN AKHBAR2 PENCACAI, DEKAT SINI JER KORANG DAPAT BACA BERITA NI.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/522820_283210771760499_100002147342727_606787_1464166433_n.jpg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)