yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Monday, January 16, 2012

SEKALI LAGI HARUSANI KENA TIPU BULAT2 DENGAN UTUSAN MELOYA DAN TV3 SUKU. TAPI YANG LAWAKNYA KALI NI HASSAN ALI PUN KENA TIPU..

PUTAR BELIT MEDIA UMNO!!! Tak siar penuh kenyataan Anwar, Harusani pun betul bendul percaya hidup-hidup


Setelah DS Anwar Ibrahim dibebaskan dari tuduhan meliwat si Saiful, media media cetak yang menjadi tunggangan UMNO/BN terkial-kial untuk mencari isu bagi meneruskan agenda untuk memburuk-burukkan DS Anwar Ibrahim dimata pembacanya yang sebahagian besarnya jauh dari capaian internet.

Kali ini media-media tunggangan UMNO/BN memainkan isu kononnya DS Anwar Ibrahim dalam satu temuramahnya selama kira-kira empat minit oleh BBC Asia yang berlangsung pada 12 Januari lalu.

Media-media tunggangan UMNO/BN iaitu Utusan/Mingguan Malaysia dan Berita Harian menyiarkan hanya sebahagian dari temubual tersebut untuk memperlihatkan seolah-olah DS Anwar Ibrahim menyokong golongan .

Dimana Utusan/Mingguan Malaysia @ Lidah Rasmi UMNO telah menyairkan di bawah tajuk “Anwar ulas isu Gay”..
Sambil menyifatkan undang-undang tertentu sebagai lapuk, Anwar juga berkata, ia tidak boleh diterima sebagai sesuatu yang relevan.

‘‘Kita tidak mempromosikan aktiviti homoseksual ini secara terbuka tapi untuk menggunakan undang-undang ini bagi menghukum mereka yang tidak bersalah adalah sesuatu yang tidak boleh diterima,” katanya.

Sila Klik : http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-16531714

Kata beliau lagi: “Kami masyarakat Islam dan bukan Islam di Malaysia secara keseluruhannya percaya dan komited untuk menyokong kesucian perkahwinan antara lelaki dan wanita tetapi kami tidak harus dilihat sebagai menyusahkan dan menganggap undang-undang lapuk sebagai relevan.” – Utusan/Mingguan

Manakala Berita Harian pula telah meminta pendapat Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria yang jelas tidak tahu menahu apa sebenarnya diucapkan DS Anwar dalam temubual itu.

Dan melaporkannya di bawah tajuk “Tindakan Anwar sokong homosexual dikecam”..
Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria, berkata umat Islam tidak boleh mengeluarkan kenyataan yang dilihat menyokong amalan seks sejenis iaitu homoseksual, lesbian atau liwat antara dua jantina berbeza kerana ia boleh menyebabkan mereka terkeluar daripada asas akidah.

“Kita tidak boleh menyokong atau menghalalkan hubungan sejenis kerana ia sama dengan menghalalkan zina. Ini boleh menyebabkan seseorang itu murtad.

“Umat Islam harus menentang amalan seks sejenis tidak kira sama ada lelaki dengan lelaki atau perempuan dengan perempuan atau amalan liwat antara lelaki dengan wanita. Jangan kerana mahu mengejar sokongan, kita membelakangkan agama,” katanya, semalam.

Khamis lalu, Anwar dalam wawancara dengan BBC World News menyokong pemansuhan undang-undang lapuk homoseksual apabila ditanya mengenai sokongan diterimanya daripada golongan pro gay (pengamal seks sejenis) di negara ini selepas dibebaskan daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya. Kumpulan gay Filipina turut menyokong pembebasan Anwar daripada tuduhan itu – Berita Harian.

Benarkan DS Anwar Ibrahim telah menyatakan sokongannya terhadap golongan homoseksual sebagaimana yang dilaporkan oleh media-media tunggangan UMNO/BN itu?

Mari kita lihat ayat apakah yang tidak disiarkan sama sekali oleh media-media tunggangan UMNO/BN itu.

Kedua-dua media tunggangan UMNO/BN itu telah menyiarkan terjemahan ayat dibawah ini..
A BBC reporter had asked Anwar whether he was prepared to push for the idea of anti-discrimination as far as gay rights were concerned, to which he had allegedly said “we will have to review some of our archaic laws.”

“We Muslims and non-Muslims in Malaysia generally believe and are committed to support the sanctity of marriage between men and women, but we should not be seen to be punitive and consider the archaic law as relevant,” Anwar told BBC.

Tetapi petikan ini iaitu ayat yang disebut DS Anwar Ibrahim selepas ayat di atas tidak disiarkan sama sekali oleh mereka..

Anwar had also said Pakatan Rakyat (PR) was of the view that

“we do not promote homosexuality within the public domain, and we do not need to make apologies for that.”

Kata DS Anwar Ibrahim

“we do not promote homosexuality within the public domain, and we do not need to make apologies for that.”

Ayat yang jelas membuktikan beliau tidak menyatakan sokongan terhadap homoseks..

Kalau korang tak faham.. copy ayat tu dan gunakan google translate..sumber

N'N:Hassan Ali pun pakat kena tipu kah3.....

LUAHAN SAHABAT BLOGGER:MAAF DR KAMU HILANG PENGHORMATAN DARIKU.


Teman selalu menulis betapa teman kagum dengan Dr Hasan Ali ni..
Teman dah tulis betapa gembiranya teman menyaksikan sendiri ceramah perdana pertamanya di perak selepas menyertai PAS di Tg Malim..
Teman sendiri pernah membantu persiapan untuk ceramahnya di Kg Balun!
Teman sendiri pernah bekerja di bawah arahannya di PRK Permatang Pasir...

Malangnya....
Pada teman dia dipecat oleh PAS.. itu perkara biasa dalam politik..
diakhir-akhir ini doa teman selalu ditujukan buat Dr hasan Ali agar masih ada jalan untuk kembali kepada perjuangan PAS...

Namun...
Apabila nadanya kini sama seperti Utusan..
Apabila wajahnya melebihi wajah Najib kekerapan keluar di Buletin Utama Tv3..
Apabila wajahnya melebihi wajah Muhyiddin...
Melebihi wajah Rais Yatim!

Berbelas tahun kamu dalam PAS..
Bertahun sudah jadi exco Selangor..
8 tahun menjadi pesuruhjaya PAS Selangor..
Adakah sebelum ini ada walau seminit kamu diizin bercakap di Tv3?
Dan kini kamu diberi peluang hingga 1 jam diwawancara TV3!!!
Apakah maknanya??
Apakah maksudnya?
Apakah pukatnya?
Apakah tautnya?

Saksikanlah!
Perjuangan itu bukan untuk pangkat!
Jauh lebih daripada itu..
bukan untuk hasil mahsul mahupun kebendaan!
Malah.. bukanlah perjuangan itu kerana kemasyhuran!

Inilah yang berlaku!

Ya Allah... Ampunkan dosa-dosaku dan dosa-dosanya...

SIAPA YANG CAKAP DAP NI PARTI ORANG CINA? HAJI AZHARI NI ORANG CINA KER?

http://2.bp.blogspot.com/-PJ8lYI_Kztc/TxLVJsafczI/AAAAAAAABbM/Xb12FvZ1noE/s320/haji%2Bazhari.jpg

Wa bukan nak promote DAP, nak join masuk DAP lagi la bukan. Cuma nak bagi penjelasan, yang DAP ni bukan parti cina, malah jika ramai melayu yang join, dan jadi majoriti dalam DAP, tak ada beza pun parti ni dengan parti-parti lain. Cuma persepsi yang telah lama di tanam oleh Umno bahawa DAP ni parti cina jer yang perlu di ubah. Dan jalan kearah tu telah di pergiatkan untuk memberi pemahaman terutamanya kepada orang melayu supaya jangan takut untuk memberi sokongan kepada DAP.

Wa cuma nak descripe kan bagaimana seorang melayu yang berkelulusan Pengajian Syariah pernah bertanding melawan Presiden MCA, Datuk Chua Jui Meng yang ketika itu masih lagi bersama BN di Parlimen Bakri, Johor. Dia la ni berkhidmat di Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Bukit Bintang, Kuala Lumpur. Dia ialah Haji Azhari Bin Ismail.(gambar)


Haji Azhari telah bergiat aktif bersama DAP boleh dikatakan lama. Dan dalam DAP ni katanya tak ada langsung sifat perkauman dan semua nasib semua kaum di perjuangkan. Semua orang tak kira bangsa berhak. Malah DAP pernah membawa usul tanah walkaf di Kuala Lumpur tapi telah di pinggirkan. Sebab tu katanya dia sesuai bersama DAP walaupun pernah di tawarkan untuk menyertai Umno tapi ditolak kerana Umno katanya bersikap perkauman.


Umno pulak, bila nak tolong orang, mesti ada press yang datang ambik gambar dan masuk suratkhabar. Kalau takdak, pakai tak tolong la jawabnya. Masuk Umno mesti ada udang di sebalik mee. Nak apply projek la, nak lesen la dan macam-macam lagi.


Berbeza pulak dengan DAP. Sapa yang masuk DAP, harus tahu dan berkorban untuk membantu rakyat. Jangan nak harapkan imbuhan sebab memang tak akan dapat apa-apa pun. Sebab konsep dalam DAP, konsep sukarela. dan DAP mengalu-alukan kemasukan orang-orang melayu dalam DAP. Tak kira dari golongan mana sekalipun. Lagi ramai orang melayu yang masuk, lagi bagus sebab akan terhapus terus persepsi DAP ni parti cina.


Dan Haji Azhari ada berpesan, permainan kotor media kepunyaan Umno/BN telah terlalu lama dan dah sebati. Jadi untuk menangkis serangan tersebut, ahli-ahli terpaksa berusaha untuk menyampaikan kebaikan yang telah dibawa oleh parti DAP ni.


Jangan takut untuk sokong dan bagi undi kat DAP. BUkan DAP ni nak kafirkan umat Islam pun asalkan segala amalan dan suruhan agama jangan di tinggalkan. Sebab DAP merupakan wadah perjuangan politik yang baik.


Akhir sekali menurut Haji Azhari, jika terdapat sebarang keraguan berkaitan agama Islam, dia akan bertanya kepada Datuk Mufti Wilayah Persekutuan, dan berkaitan dengan penyertaan dia dalam DAP pulak, Datuk Mufti telah mengatakan wadah perjuangan yang dia pilih sebagai harus. Oleh itu, DAP amat mengalu-alukan penyertaan orang-orang melayu dan sesiapa sahaja dalam parti asalkan mereka memahami agenda perjuangan DAP iaitu bukan untuk mengejar pangkat dan kedudukan tinggi atau harta yang banyak. SUMBER

N'N:Masih tak fahamkah? UMNO,MCA,MIC & Gerakan adalah parti yang berteraskan perkauman..Manakala DAP pula disertai oleh semua kaum & agama, manakala PAS pula boleh disertai pelbagai kaum yang beragama Islam dan bagi yang non-muslim pula ada DHPP.

KHOO KAY KIM:HANG TUAH,HANG LI PO TIDAK PERNAH WUJUD. INI MENGUATKAN LAGI TEORI BAHAWA MALAYSIA TELAH WUJUD SEJAK SEPTEMBER 1937.


PETALING JAYA: Menurut sejarah, Cina Puteri Hang Li Po adalah isteri kelima kepada Sultan Melaka Sultan Mansur Shah yang memerintah dari tahun 1456-1477.

Dalam tempoh itu juga terdapat legenda terkenal lima pahlawan bersaudara kepada Sultan, Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Kasturi, Hang Lekir dan Hang Lekiu. Ia adalah sebuah kisah persahabatan dan kesetiaan, di mana setiap rakyat Malaysia telah mendengarnya.

Walau bagaimanapun, ahli sejarah yang terkenal Prof Khoo Kay Kim telah memberitahu stesen radio BFM pagi ini bahawa Hang Li Po dan lima pahlawan-pahlawan tersebut tidak pernah wujud.

Bercakap kepada FMT kemudiannya, beliau menjelaskan: "Dinasti Ming di China pada abad ke-16 tidak mempunyai sebarang rekod tentang mereka. Rekod ini adalah rekod yang dipelihara dengan sangat baik."

Canselor kepada Kolej KDU ini juga berkata beliau telah membaca penulisa dua ahli sejarah Barat dan satu lagi sejarah terkemuka Wang Gung Wu berkaitan rekod Ming yang tidak ada menyebut mana-mana watak tersebut.

"Sejarah mestilah berdasarkan rekod empirik. Ahli-ahli sejarah hanya perlu menerima rekod yang bertulis," katanya, sambil menambah bahawa rekod empirik yang boleh didapati di sini adalah lebih kepada "skanky ".

"Tidak ada bukti dalam rekod-rekod di Malaysia," katanya. "Ini adalah sekadar cerita-cerita. Sejarah awal Malaysia adalah berdasarkan cerita."

"Kita mempunyai banyak cerita. Hanya baru-baru ini pengkaji sejarah telah bersusah payah untuk membuat penyelidikan berkaitan tempoh awal sejarah Malaysia. Banyak cerita-cerita yang diterima sebelum ini tidak dapat dibuktikan," katanya.

Khoo juga memberitahu FMT bahawa terdapat khabar angin bahawa kerajaan Melaka telah diasaskan pada tahun 1292 walaupun terdapat rekod-rekod yang membuktikan bahawa ia ditubuhkan pada abad ke-15.

Beliau menambah bahawa kerajaan telah mengarahkan jawatankuasa sukatan pelajaran melalui sukatan pelajaran sejarah sekolah untuk membetulkan kesilapan-kesilapan tersebut.

Sukatan pelajaran ini, kata Khoo, akan diperkenalkan pada tahun 2014.SUMBER

N'N:kenyataan itu menguatkan teori ini.....

Malaysia Telah Wujud Pada September 1937


Benarkah 'kenyataan' ini?


Projek penjajahan bentuk baru iaitu melalui empayar baru matawang dolar dan tentera Amerika Syarikat (A.S). Projek yang kononnya bertitik tolak dari hasrat murni A.S untuk membebaskan tanah jajahan Inggeris, tetapi dengan niat jahat melalui penjajahan dalam bentuk baru.

Semuanya telah dirancang rapi bagi memperlihatkan bahawa semua kejadian berlaku dengan sendirinya. Malaysia juga tidak terlepas dari percaturan yang sudah sekian lama terancang. Sungguh memalukan jika kita membaca kembali buku-buku sejarah Malaysia yang 100% berpaksikan kepentingan segelintir manusia. Malaysia adalah projek kolonial yang sekian lama dirancang. Ini semua benar, seperti buku yang diterbitkan pada September 1937 (gambar di bawah).



Projek kolonial A.S ini sangat rapi. Ramai yang menggelar projek kolonial ini sebagai teori domino, iaitu setelah Vietnam menjadi negara komunis, maka satu demi satu negara-negara di Asia Tenggara ini akan menjadi negara komunis. Teori ini ditulis Pak Said Zahari, yang dipenjara di bawah akta ISA oleh Lee Kuan Yew selama 17 tahun tanpa bicara, dalam buku memoirnya “Meniti Lautan Gelora.”


Pak Said Zahari


Antara sasaran projek kolonial A.S ini adalah menubuhkan negara Malaysia dengan melucutkan gagasan Nusantara Melayu Raya, menggulingkan presiden Sukarno dan menghapuskan kekuatan rakyat Indonesia yang anti penjajahan. Hari ini kita dapat melihat fakta-fakta ini secara terperinci dalam terbitan dokumen-dokumen rahsia CIA seperti ini (sila klik Foreign Relations, 1964-1968, Indonesia; Malaysia-Singapore; Philippines. Editor: Edward C. Keefer General Editor: David S. Patterson, United States Government Printing Office, Washington, 2001.)

Bermula dengan cadangan penubuhan Malaysia, kemudian konfrontasi Malaysia-Indonesia, perjuangan rakyat Kalimantan Utara, serangan Indonesia ke Malaysia yang dipercayai disabotaj oleh Jeneral Suharto, apabila tempat mendarat payung terjun tentera Indonesia telah dikenal pasti telah bocor rahsianya atau mungkin disebabkan kecekapan risikan tentera Malaysia. Seiring dengan kegagalan operasi ketenteraan Sukarno ke atas Malaysia, rentetan satu demi satu peristiwa yang akhirnya membawa kepada peristiwa rampasan kuasa oleh Jeneral Suharto, yang didukung CIA, diikuti dengan pembunuhan hampir satu juta rakyat Indonesia pada tahun 1965-1966 atas alasan memerangi komunisme. Sebaliknya rejim Suharto terbukti tidak lebih sebagai rejim boneka A.S.

Nama Malaysia telah wujud dalam gagasan kuasa penjajahan Barat sejak dicatatkan di dalam peta Sepanyol kurun ke 16. Lebih kukuh lagi, Malaysia sebagai gagasan asing kuasa imperialis A.S, dicatat pada judul buku Malaysia: a study in Direct and Indirect Rules, tulisan profesor Universiti Havard merangkap penasihat luar A.S, Rupert Emerson yang jelas mengkritik pentadbiran kolonial Inggeris dalam suatu gagasan geografi yang bernama Malaysia, peta dan sempadan kekuasaan negara.


Malaysia: a study in Direct and Indirect Rules


Buku itu diterbitkan Macmillan New York pada tahun 1937, iaitu tahun orang-orang di sini sedang marak semangatnya dengan cita-cita dan hasrat Melayu Raya Nusantara, juga tahun orang-orang di sini belum lagi memahami atau ambil peduli apakah makna dan perkataan 'Malaysia'. Tahun tersebut juga merupakan tahun kesetiaan rakyat Tanah Melayu pada negeri dan raja-rajanya, tahun inggeris masih lagi menjajah ke atas wilayah dengan nama Negeri-Negeri Melayu Bersekutu, Negeri-Negeri Melayu Tidak Bersekutu, Negeri-Negeri Selat, Borneo Sabah, Sarawak dan Brunei.

Gagasan A.S tentang Malaysia sepertimana yang dihasratkan Rupert Emerson menjadi kenyataan pada tahun 16 September 1963 bilamana Singapura, Tanah Melayu, Sabah dan Sarawak bersama-sama menubuhkan Malaysia. Brunei pada saat akhir menarik diri daripada menyertai Malaysia dan kekal dibawah naungan jajahan Inggeris sehingga ke tahun 1984. Manakala Singapura pula menyertai Malaysia sehingga tahun 1965 dan berpecah selepas itu.

Batu peringatan penubuhan Malaysia


Pendokong gagasan Nusantara Melayu Raya seperti Lim Chin Siong dan Said Zahari yang menentang penubuhan Malaysia sebagai projek kolonial A.S, juga beranggapan Singapura sememangnya sudah menjadi sebahagian dari Tanah Melayu, tidak timbul persoalan tentang Singapura akan bersatu dengan Tanah Melayu untuk menubuhkan Malaysia. Kita tidak akan semudahnya melupakan derita suatu pengorbanan cita-cita masa lalu yang gagal. Perlembagaan rakyat dan gabungan Putera AMCJA, perang anti British, darurat, kemerdekaan, Barisan Sosialis dan penangkapan ISA terhadap hampir kesemua wakil rakyat Parti Rakyat dan Parti Buruh, Adun, Ahli Parlimen, Ahli Pihak Berkuasa Tempatan, juga pemimpin bahagian dan cawangan, pengharaman pilihanraya majlis tempatan atas kemenangan hampir seluruh kerusi kepada Barisan Sosialis. Presiden Pas, Dr Burhanudin Al-Helmy juga turut merengkok di dalam ISA atas tuduhan kononnya menentang penubuhan Malaysia.

Jadi bukan Tunku Abdul Rahman lah yang mencipta nama Malaysia. Jika begitu tertipulah kita. Dan sudah tentunya juga mereka inilah yang telah mencatur dan mengatur siapa yang patut memerintah dan generasi yang bagaimana patut dilahirkan oleh negara Malaysia itu kelak. Apa pula cerita Bangsa Malaysia?

Tunku Abdul Rahman Mengumumkan pada media tentang keberangkatannya ke London untuk memeterai penubuhan Malaysia.


Realitinya, Dato’ Onn sudah dapat mengesan perancangan ‘mereka’ itu sedari awal lagi, malangnya orang UMNO telah dibutakan oleh dakyah barua British dan agen-agennya sehingga ke hari ini. Akhirnya Dato Onn pula yang dihina dan dituduh talibarut British.

Oleh itu mari kita sama-sama fikir kembali maksud daripada petikan ucapan terakhir beliau sebagai Yang DiPertua UMNO pada 26 Ogos 1951:

“Oleh kerana saya mempunyai beberapa peluang dapat melihat sesuatu gerak langkah, sesuatu perbuatan atau cadangan yang hendak dijalankan di Tanah Melayu ini, langkah-langkah dan perbuatan yang mendatangkan kebimbangan kepada diri saya sendiri. Saya dapat peluang itu oleh kerana dapat melihat tempat-tempat yang tidak dapat dimasuki kebanyakkan orang. Melihat gerak langkah dan cadangan-cadangan yang hendak didatangkannya ke atas Tanah Melayu ini. Malang mulut saya tertutup, malang saya berkata mulut saya ini tertutup tidak dapat menzahirkan kepada umat Melayu Semenanjung ini apa yang diketahui oleh saya dalam masa menyempurnakan pekerjaan dan tanggungan saya itu…“(Mohamed Abid, 2003, p191-192)

Apa Maksudnya?

Ini Realitinya:

Sedikit mengenai 'agenda' mereka untuk semua orang Malaysia yang membaca artikel ini:

1. 'De-Islaming the Islamic belief' melalui perkara-perkara mistik (menerapkan kepercayaan mistik seperti Hikayat HangTuah, Hikayat Melayu yang dikawal oleh Orientalist)

2. Merosakkan ‘Kitab Suci’ tanpa membakar tetapi melalui penyebaran teori evolusi (idea Darwin. Penyakit ini melahirkan golongan Atheist)

3. Mereka (tidak kira apa bangsa keturunan sekalipun) yang menyerahkan segala jiwa dan raganya malah kepercayaan agamanya kepada ‘MASTER‘ untuk melakukan perkara di atas akan diberikan kekuasaan dan kekayaan.

Pecah, kuasai dan musnahkan kepercayaan tauhid dan agama merupakan agenda mereka sejak bermulanya tamadun. Mereka tersorok di dalam pertubuhan rahsia dengan ahlinya yang tidak ramai tetapi pengaruhnya cukup kuat dan cukup berpengaruh. Mereka datang dengan menguasai politik yang dulunya berkhidmat untuk British empire. Sekarang pula mungkin dibawah naungan Amirika sekutu kuat England.

Walaupun pada dasarnya mereka nampak bercakaran tapi secara sulitnya mereka ada agenda yang sama. Mengkucar-kacirkan masyarakat sehingga keadaan menjadi keliru tidak keruan. Apabila masyarakat mula bosan dan beralih kepada hidangan ringan seperti hiburan maka disitulah jarum dan racun dakyah mereka dijalankan. Masyarakat yang hidup tanpa arah tujuan sebenarnya telah menjadi korban satu sistem yang di rekacipta untuk melaksanakan agenda jahat mereka.

Jika tidak percaya, apakah dua berita yang paling menyemak dan mendapat tempat paling utama di Malaya hari ini? Politik dan hiburan adalah jawapannya. Adakah mereka betul-betul pedulikan kamu? Tidak sama sekali. Apakah elemen utama dalam perancangan mereka? Lalai dan melalaikan. Dan akibatnya:

End result Spiritual Blindness.



N'N:Siapa yang menjadi alat penjajah? Mereka ialah golongan yang selamat daripada penjara & ISA...Siapa mereka? Saya yakin anda cukup bijak untuk mengetahui jawapan......

GAMBAR TRANFORMASI SEORANG DR.GIGI BIASA KEPADA PEMIMPIN KORUP UMNO.

http://4.bp.blogspot.com/-jAa7T6k481o/TxLh6-l8K9I/AAAAAAAAFwc/5gcnpEYORPk/s400/Khir%2BToyo.jpg

Hidung dah berubah,gaya hidup dah berubah,kereta dah besar,rumah dah besar dan segala-galanya dah besar...Untuk menampung semua itu perlu wang besar..Macam mana nak dapat wang besar? Hanya pemimpin UMNO yang tahu caranya......

ANAK SIAPA NI YANG ASYIK SANGAT MEMBELEK DVD LUCAH



N'N:Dimana anak2 anda sekarang, pesanan khidmat masyarakat daripada naimnikmat he3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)