yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Tuesday, October 11, 2011

Masa Aku Jahat Korang Biarkan Aku, Bila Aku Bertaubat Korang Nak Tangkap Aku, Dasar Toghut.....

http://4.bp.blogspot.com/-31yYPp0H98o/TXp1_Yve8LI/AAAAAAAAAhY/BTEzgVtNayQ/s400/Bob_Lokman_02.jpg

Bob pun memulakan ceritanya, menurut beliau apabila selesai sahaja menyampaikan tazkirahnya, beliau didatangi oleh seorang Pegawai Pejabat Agama sambil diiringi beberapa orang penguatkuasa (ada yang berambut merah katanya).

Seterusnya Pegawai itu menerangkan bahawa beliau telah melakukan kesalahan. "Apa kesalahan aku?". tanya bob.

"Encik didapati menyampaikan tazkirah tanpa tauliah dan ini melanggar perintah sultan". ujar Pegawai tersebut.

Bob yang pada mulanya hanya mendengar kata2 dari pegawai itu terus menjawab :

"Dulu waktu aku jahat, korang buat tak tahu jer... sekarang bila aku nak jadi baik dan nak ajak orang buat baik, korang tahan-tahan aku pulak... jadi kalau korang nak tangok aku jadik jahat balik korang datang dekat sini, biar aku tunjukkan". ujar bob.

"waktu nie aku tengok sumer kecik jerk..." bob bagitaw aku.....hi3

"Aku sanggup mati malam nie untuk pertahankan Islam, kalau korang pun nak mati jugak datang sini, tapi aku tak tau laa korang nak mati kerana apa". ujar bob lagi dalam keadaan seorang pun tak berani mendekatinya.

Ada sorang pakcik tue cakap :

"Pertama kali saya tengok pegawai pejabat agama kena maki dengan orang" ujar bob kepada aku.

Adegan seterusnya ialah dibalai polis dimana beliau menyambung "Tazkirahnya" sehinggakan semua senyap tak terkata apa dan akhirnya beliau balik kerumahnya.

Sumber:Ijoks

N'N:Yang aku nampak JAIS bukan bekerja dengan Sultan tapi dengan UMNO....

(GAMBAR) KENAPA LELAKI BUDIMAN INI TIBA2 JADI GANAS DAN MEMUKUL TUNANGNYA SAMPAI LEMBIK???














Dikhabarkan bahawa kedua pasangan ini hanya menunggu masa untuk berkahwin. Mereka bertekad untuk tidak melakukan 'seks' sehinggalah sudah menjadi suami isteri. Namun lelaki budiman yang juga tunangnya tidak mampu menahan diri daripada menjadi ganas apabila mengetahui bahawa tunangnya telah berzina dan mengandung anak luar nikah dan akibatnya dia tidak mampu lagi menahan diri daripada membelasah tunangnya.

Sumber:borakkosong

N'N:Ya tunangnya merasa diri dikhianati, tapi tak perlu belasah perempuan sampai mcm tu..Tinggalkan sahaja tunang yang dajal macam tu. Anda berhak mendapat yang lebih baik kerana lelaki2 yang baik adalah untuk perempuan2 yang baik. Tetapi dengan membelasah perempuan itu anda tidaklah sebaik mana pun.....

AKU MALAS NAK CAKAP BNYK, TAPI KALAU ORANG ISLAM YANG BUAT BENDA NIE BAIK KAU MENGUCAP SEKALI LAGI KERANA KAU MUNGKIN DAH TERKELUAR DARIPADA ISLAM!!!!

Poster Hina Hudud Kerja Siapa?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)