yang setia mengikuti blog ini dan ingin mengikuti

Firman Allah SWT:

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Innity

Saturday, September 24, 2011

Video 7 Minit 28 Saat Yang Menyentak Jiwaku.....



N'N:Apa yang kita nak jawab jika dihari Akhirat nanti apabila seorang non-muslim yang kita kenali berkata 'Aku suka dengan Islam, tapi orang ini(kita) yang membuat aku jauh daripada Islam'. Kita mengaku Muslim tapi perangai macam syaitan. Kita melakukan rasuah, berjudi, berzina,minum arak, merogol, merogol anak sendiri,menolak hukum Islam,meluluskan lesen judi,meluluskan lesen arak, menzalimi manusia dengan akta2 zalim, menghina ulama',memfitnah orang berzina, memfitnah orang meliwat, memalukan sesama muslim, mengagungkan Hukum Lord Reid, menjadi tali barut penjajah,memfitnah orang Muslim sebagai anti-agama (komunis) dan tidak menjadikan Islam sebagai Ad-Deen...

Kenapa Kurang Ajar Sangat Badigol Ni:

Kurang Ajar, Anggota Dewan California Beri Nama Anjingnya "Muhammad"

http://1.bp.blogspot.com/-bKcvIROhujc/TnyzQiLM1oI/AAAAAAAACjc/oSpqik5ZnHo/s1600/dr.jpg
Muka seorang Kafir Harbi...


Seorang anggota dewan California Selatan mendapat kecaman keras kerana percakapannya dalam sebuah pertemuan awam, dia menyebutkan bahawa telah memberi nama anjingnya sama dengan nabi umat Islam, "Muhammad".

Dewan Hubungan Islam-Amerika (CAIR) telah meminta Derek Reeve meminta maaf atas komentarnya pada pertemuan dewan San Juan Capistrano. Kelompok advokasi Islam ini mengatakan Reeve memberikan nama anjingnya America dan Muhammad selama diskusi tentang sebuah taman anjing baru.

Direktur eksekutif CAIR di Los Angeles mengatakan meskipun Reeve memiliki hak untuk kebebasan berbicara, komentar menjijikkannya adalah tidak pantas bagi seorang pejabat yang terpilih. Walikota dan anggota dewan lainnya juga mengkritik Reeve.

Laporan dari Orange County Register menyatakan bahwa Reeve mengatakan ia memberi nama anjingnya Muhammad sebagai pernyataan politik.[eramuslim.com]

N'N:Menghina Insan yang paling disayangi ummat Islam memang dah jadi kerja Kafir Harbi L.A. Dekat mana-mana pun ada manusia yang mcm ini tapi dekat Malaysi ini yang peliknya majoritinya Ummat Islam masih tak mampu ambil tindakan kepada betina bernama Sitt Al-Wuzara L.A yang menghina kekasih Allah S.W.T yakni Nabi Muhammad S.A.W..Ape ker bangangnyer JAKIM!!! Bagaimana kamu mahu mengadap Baginda S.A.W jika baginda dihina tapi kamu masih berdiam diri. Jangan jadi alat Politik UMNO sahaja......Hanya mengambil tindakan jika UMNO dihina......

Dapat Juga Aku Miliki PC APPLE MAC Ni.....


N'N:Apa korang ingat aku Blogger UMNO ker nak pakai PC MAC kih3. Blogger macam aku ni setakat Laptop murah je ler.....Lainlah Blogger UMNGOK perlu Laptop yang canggih untuk memfitnah he3...

APA DOSA WARGA EMAS INI SAMPAI UMNO NAK SEKAT BANTUAN MISI AMAL PAS UNTUK BAIKI RUMAH YANG TERLALU USANG???

Misi amal: Usaha baiki rumah warga emas dihalang Ahli UMNO!!!

BERA, 23 Sept: Presiden Persatuan Anak-Anak Peneroka Kebangsan (Anak) Mazlan Aliman menganggap tindakan ahli Umno menghalang misi amal PAS untuk membaiki rumah seorang warga emas sebagai politik balas dendam, kolot dan kebudak-budakan.

(Gambar keadaan atap rumah seorang warga emas yang cuba diberi bantuan tetapi dihalang)

Menurutnya, usaha murni yang disertainya itu bertujuan untuk membantu golongan miskin atau kurang berkemampuan terutama dalam kalangan warga emas dan ibu tunggal.

Namun oleh kerana berlainan faham politik, mereka sanggup menghasut supaya tidak menerimanya.

Mazlan menceritakan, peristiwa tersebut berlaku di Kampung Tan Sri Hamzah dekat sini baru-baru ini apabila seorang ibu tunggal warga emas yang tinggal dalam kedaifan pada asalnya bersetuju menerima bantuan misi amal PAS.

“Apabila menerima persetujuan daripada warga tua itu, kami mengutip derma dan menghantar bahan-bahan binaan yang diperlukan untuk mengganti atap lama rumahnya.

“Namun, cukup mengecewakan apabila usaha murni melalui pertolongan misi amal itu ditolak penerima dan anak-anak mereka mentah-mentah,” katanya.

Bagaimanapun, pihak PAS tidak memaksa penerima tetapi percaya perkara itu berlaku akibat segelintir orang Umno tempatan meminta warga tua dan anak-anaknya itu tidak menerima bantuan misi amal PAS dengan pelbagai ugutan.

Mazlan berkata, PAS hanya melaksanakan tanggungjawab untuk membantu golongan miskin yang mengadu rumahnya daif sementara sumbangan yang diberi merupakan derma daripada orang ramai.

“Sebelum ini, kami juga membuat lawatan di rumah warga emas itu dan dia sendiri menceritakan masalah atap bocor kepada kami. Pada awalnya kami tidak menjanjikan apa-apa tetapi memberitahunya akan berusaha membantu,” katanya.

Menurutnya, selepas warga tua tersebut menolak, bahan binaan itu diberi pula kepada penerima lain yang berkelayakan.

Tambah Mazlan, misi amal itu tidak akan berhenti hanya kerana penerima menerima ugutan pihak Umno supaya tidak menerimanya, malah ia akan terus diaktifkan lagi untuk membantu golongan memerlukan.

N'N:Kenapa begitru sempit fikiran orang UMNO...Memang UMNGOK!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)